torsdag 10 april 2008

Nyligen bloggat: Fetma, en hälsorisk.

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på www.metrobloggen.se var så sött att man ville hoppa av glädje. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt underbar,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, www.metrobloggen.se skriver:
Har nu gjort en uppgift. Jag valde att arbeta med Fetma som hälsorisk. Har ni några synpunkter på nån av uppgifterna Dela med er isf, ...


Klicka in dig på Fetma, en hälsorisk., säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: Fetma: Betydelse av fördelningen av näringsämnena
Skrev denna essän den 274 2007, en uppgift på Näringsfysiologi och nutritionsstatus kursen. Vilken betydelse har fördelningen av de energi...

www.metrobloggen.se: Hur nyttig är du?
Var tredje amerikan lider av sjuklig eller dödlig fetma. Var fjärde britt gör det också. I Sverige ligger vi inte långt efter. Frar...

www.metrobloggen.se: Behandlingsmetoder vid fetma
Mitt fördjupningarbete om fetmabehandling. Det är ett oerhört stort ämne och vi har haft både begränsad tid och begränsad st...

Inga kommentarer: