torsdag 10 april 2008

Madonna feat. Justin Timberlake är bara söt!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på aselli.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Endel synpunkter som står där är ju helt söt, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! aselli.se skriver endel underbara grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om Madonna feat. Justin Timberlake, berätta vad du tycker om det som står nedan!

aselli.se skriver bland annat:
br br br br 4 Minutes.br I den mån jag har någon idol så är det Madonna. Har alltid varit fascinerad av henne.br När jag ser videon så kom jag just på att jag är yngre än Madonna. Ja Ett år Eller något såntbr Det kan ingen tro. Inte jag själv heller.br Men hon tränar väl som en elitidrottare. Och det gör ju ...


Vad tror du om det här?

Surfade runt och hittade även detta idag:

sweetkay.blogg.se: Madonna feat Justin Timberlake & Timbaland - 4 minutes
Goodie good goodTÄVLA HÄR

supergirlsdontcry.wordpress.com: Tjejsnack - Vad gör du när du är…
argbr Svär och gråter. Ganska svagt egentligen. Jobbar på det stenhårt.br ledsenbr Svär och gråter Pbr nedstämdbr Surar. Svär.br gladbr Sprudlar, skrattar och lyser.br nykärbr Hahahahahaha. Näe, faen. Det var ett tag sen så Ja.br

www.metrobloggen.se: Vill Madonna ha nyckeln?
Efter 25 år som popstjärna, 200 millioner sålda album, och en status som världens främsta popkulturella ikon, ärMadonna ...

Inga kommentarer: