måndag 7 april 2008

Www.metrobloggen.se påstår: God morgon mina vänner

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig att börja gråta. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav fantastisk, men jag håller inte alltid med om allt. www.metrobloggen.se skriver mycket sanna saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om God morgon mina vänner!, berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
Är det inte en strålande vacker dag Eller eh.. Dimman ligger tjock där ute, man ser inget. Hmm, men lite mysigt ändå, när man ...


Vad tycker ni om detta?


Hittade lite andra bloggar om detta:


www.metrobloggen.se: Dimman har lättat.
Och en vacker dag gryr Världen är rätt vacker just nu, förutom en liiten grej. Men det är bara en droppe i havet. Och det blir nog br...

www.metrobloggen.se: God morgon alla glada!
Nu är vi vakna, V är lite seg idag, han vill bara ligga och mysa Vi låg kvar ett tag i sängen och nu ligger han här på min en...

www.metrobloggen.se: Tog det lugnt på gymmet
Det var strålande vacker sol när jag cyklade i väg till gymmet. Hade bestämt mig för att ta det lugnt på gymmet och bara gouml...

Inga kommentarer: