torsdag 10 april 2008

Nytt rekord: Jag har blivit utmanad.

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på www.metrobloggen.se) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt fantastisk. Så se upp du kommer att helt visst att vilja hoppa av glädje när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Jag har blivit utmanad. Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver www.metrobloggen.se:
Har fått en utmaning av Emma kika gärna in på hennes blogg.Jenniien, Jennie och Mamma Tre saker som skrämmer dig Döden, ormar och g...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Lite mer spännande saker:

www.metrobloggen.se: Give me!
Jag har lagt till saker på villhalistan. Något jag velat ha ett tag, men glömmer alltid bort det när vi är ute och handlar. Jag vi...

www.metrobloggen.se: Mammas goda våfflor?
Jag ringde mamma tidigare idag för att be om hennes våffelrecept. Jag har alltid tyckt bäst om mammas våfflor. Mamma "Jag anvä...

www.metrobloggen.se: Jenniien ledsen.
Just nu sitter Jenniien och kvider. Hon har ont. Vart undrar ni kanske Jo i magen. Inte den där magvärken hon brukar ha, nej utan äl värk....

Inga kommentarer: