måndag 7 april 2008

Cant be saved är bara asbra!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på linneanilsson.blogspot.com och det fick mig verkligen att hoppa av glädje. Endel synpunkter som står där är ju helt asbra, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! Linnéa skriver endel underbara grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om Can´t be saved, berätta vad du tycker om det som står nedan!

Linnéa skriver bland annat:
Senses Fail Cant be savedJag gillar den här låten Vill ha den på min mp3mobil, men får nöja mig med att lyssna på den på datorn någon gång ibland. Buhu.Jag hade tänkt gå en promenad nu jag har nog blivit lite promenadberoende eller nåt, men så kom pappa hem och sa att jag skulle ut och övningsköra. Suck. Får väl gå senare då.


Vad tror du om det här?

Detta har andra skrivit:

linneanilsson.blogspot.com: Överskottsenergi?
Idag har jag nog haft lite överskottsenergi tror jag. Gick en promenad på eftermiddagen, och sen efter kvällsmaten fick jag för mig att jag skulle gå en till promenad. Men istället för att gå joggade jag O Kände verkligen att jag ville det, att gå gick alldeles för sakta.Nu är jag rätt trött, energin tog visst slut. Blir väl till att läsa eller kolla på film

hrsociety.blogg.se: Har du blivit utsatt för fördomar?
När vi är ute och föreläser om omedvetna fördomars inverkan på arbetslivet, har vi ett antal case som deltagarna får ta ställning till och diskutera.Jag skulle gärna ha några fler så om du känner till någon eller själv blivit utsatt av någon med fördomar så får ni gärna maila mig händelsen, eller svara här i bloggen.Naturligtvis avpersonifierat och anonymt.Min mail är magnushrakuten.se

themartianjews.blogspot.com: Jordens undergång
Under ett av sina arbetspass får Metropolisen syn på en affisch som visar programmet för Bio Regina, Den Lilla Stadens Folkets Bio. Det visar sig att filmen "Så firade vi jordens undergång" ska visas senare i mars. Metropolisen tycker att filmen har en intressant titel. Han tror dock inte på jordens undergång, men menar att livet på jorden kommer att undergå en förändring när den nya världsordningen träder i kraft.Termen "jordens undergång" kan också sägas beskriva Metropolisens arbete. Tunnelbanan är ju en gång under jorden.1995 sjöng Cia Berg i gruppen Whale "I cant help I wanna fumble, Sarah Cracknell up her channel tunnel". Gången under jorden har alltså med det kvinnliga att göra. Med det i åtanke kanske Bio Regina inför visningen av den här filmen borde byta namn till Bio VaginaJippo

Inga kommentarer: