torsdag 10 april 2008

Stress, en mammas vardag. är bara bäst!

Svensk IT-blogg
Hittade av en ren tillfällighet ett inlägg på www.metrobloggen.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Endel synpunkter som står där är ju helt bäst, men jag kan faktiskt se någon sanning i det! www.metrobloggen.se skriver endel snygga grejer .

Vill verkligen tipsa er alla om Stress, en mammas vardag., berätta vad du tycker om det som står nedan!

www.metrobloggen.se skriver bland annat:
För det första vill jag bara börja med att säga att den personen som jag skrev om i förra inlägget. Det var nog inget illa menat ...


Vad tror du om det här?

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.metrobloggen.se: Gulligt felhört
I det här inlägget behöver jag inte göra personerna i fråga särskilt anonyma för det är inget pinsamt eller hemskt, de...

www.metrobloggen.se: Jag är inte piskad...
Inget recept den här gången, men skyddskläder för mannen som ska sköta matlagningen... *ler* Det första av flera förklauml...

www.metrobloggen.se: WHO is that weird but charming Scandinavian guy in the main featurette?!
Apropå vad jag skrev i förra inlägget, om attjag googlat mig själv Här är ett engelskt forum där jag plötsligt ...

Inga kommentarer: