måndag 7 april 2008

Sånt bäst inlägg: Esters hus

Såg ett inlägg på aselli.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så bäst, men kan hålla med om endel av det. aselli.se skriver massa fina saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Esters hus, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

aselli.se skriver bland annat:
br Grattis Esterbr Andra bloggar om hus, röda hus, namnsdagar, Esterbr


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Lite mer spännande saker:

aselli.se: Mariannes hus
br Det är fredag och Marianne och Marlene har namnsdag.br Grattis Ni får ett rött hus av mig.br Andra bloggar om hus, röda hus, namnsdagar, Marianne, Marlenebr

aselli.se: Irmas hus
br Irma och Irmelin får ett hus alldeles vid vattnet.br Grattis på namnsdagenbr Andra bloggar om foto, hus, röda hus, namnsdagar, Irma, Irmelinbr

aselli.se: Irenes hus
br Hej Irene och Irjabr Ni får ett rött hus på namnsdagen.br Visst är jag snäll. br Grattisbr Andra bloggar om foto, hus, röda hus, namnsdagar, Irene, Irjabr

Inga kommentarer: