torsdag 18 september 2008

Hittat på nätet: 11hur mycket som helst

Svensk IT-blogg
När jag satt i soffan hemma såg jag en grej på researcher.se gissa om jag höll på att trilla av stolen! Vissa saker som står där är ju helt trevlig, och ni kommer garanterat vilja nervöst vanka av och an när ni ser det här. Ordspråket som säger "Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen" vet sin plats i universum.

Måste bara tipsa om det här 1+1=hur mycket som helst, om du tycker som jag skriv något om nedan!

Lite av det som researcher.se skriver:
Scanna de senaste dagarnas rubriker om mediekonsumtion i USAbr Tidningsläsandet fortsätter att minska, internet är nu större än tv bland ungdomarbr Lägg till teknisk innovation.br Google presenterade idag sina planer på nästa generations trådlösa bredband WiFi 2.0br All media överallt.br Det går fort nu..br


Svårt att inte ha en åsikt, eller hur?

Hittade lite andra bloggar om detta:


feeds.feedburner.com: Google Chrome, ny webbläsare från Google
Google släpper vilken timme som helst den egna webbläsare Google Chome. När den släpps bör du kunna hitta den på google.comchrome.br Jag blir så uppspelt att jag nästan är beredd att starta VMware Fusion för att kunna ladda hem och testa.br Dessutom, hatten av för Google som undviker alla Google vill ta över världenrubriker genom att lansera ...

www.sugbloggen.se: KontorsKonversationer #6
Sugbloggen fortsätter med konceptet idiot konversationer på ett kontor.br Googles nya läsare är släpptbr Är den någe bra då?br Det spelar ingen roll. Allt från Google är brabr Allt?br Ja jag litar på google. Om det vore möjligt så skulle jag låta Google vara barnvakter åt mina barn.br Är du allvarlig?br Så mycket litar jag ...

www.pokeriot.com: Trafiken på samtliga pokerrum
Du är förstås intresserad av att veta hur mycket trafik de olika pokerrummen har på sina siter. Vi ha satt ihop en topplista med lite hjälp av Google Trends som i sin tur får data från bland andra källor som Google Analytics. Det finns några fel i den data som visas, en är att subdomäner ...

Inga kommentarer: