torsdag 18 september 2008

Vad sägs? Jag hatar datateknik å ALL teknik just nu..

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på ellasweb.blogg.se det var verkligen så att man ville nervöst vanka av och an när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som ellasweb.blogg.se skriver, och endel av det är så söt.

Men dock, ellasweb.blogg.se skriver helt klart vissa sanna grejer . Se här till exempel:
Jag hatar datorteknik Följ länken


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Surfade runt och hittade även detta idag:

tredje.wordpress.com: Shirley Phelps-Roper
Uttav alla galna människor i USA så måste detta var den mest skruvade, Shirley PhelpsRoper, och sin kyrka Westboro Baptist Church.br Westboro Baptist Church hatar homosexuellt, de hatar USA för att det är tillåtet att vara homosexuell i USA, de hatar USA väpnade styrkor för att dessa skyddar USA, mycket hat alltså.br På grund av detta åker ...

michaelaholm.devote.se: Take me to broadway.
Har man huvudvärk så har man. Hatar brustabletter, men vad gör man inte liksom? Jag är så opepp på att plugga att hälften hade räckt. Jag måste ju ege...

ojhooppsan.devote.se: woho! (:
Tjenar bloggenNi fattar inte hur tråkigt jag har men tyvärr såva jag juh tvungen att typ plugga hatar läxor dom kan nån stoppa upp i röven på nå...

Inga kommentarer: