lördag 20 september 2008

Josefhines.devote.se påstår: amore a prima vista.

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på josefhines.devote.se och det fick mig att tappa hakan. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav underbar, men jag håller inte alltid med om allt. josefhines.devote.se skriver mycket snygga saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om amore a prima vista., berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

josefhines.devote.se skriver bland annat:
Och så var första dagen med 8f avklarad.En helt klart godkänd dag och mycket nöjd blev jag medmina mentorer med så allt är bara bra. Vi kommer nog f...


Vad tycker ni om detta?


Här är lite mer saker jag hittat

barcelona.devote.se: "Hej vad kan jag hjälpa till med?"
Jahapp då var första dagen på Citibank avklarad och FY FASEN vad jag är trött. Med all rätt. Det var sjukt mycket nytt att ta in på en gång, men jag l...

www.jarnringen.se: Första genomläsningen avklarad …
Nu har jag avnjutit det första utkastet av Emissarien som försvann, som är den första delen av fyra i kampanjsviten Ikonernas nåd till Coriolis. Jag lovade lite korta kommentarer och här kommer de. I punktformbr * Mer kompakt större utrymme Det känns helt rätt att fokusera på scenariot i Ikonernas nådsviten. Varje del i kampanjen ...

madelenef.devote.se: sista dagen innan helg
Halva mördar dagen avklarad, "bara" 3 lektioner kvar. Såå skönt att det är sista dagen innan helg, är vi förtjänta av efter vårat slit med att orka me...

Inga kommentarer: