lördag 20 september 2008

Nyligen bloggat: stress

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på elles.devote.se var så sött att man ville trilla av stolen. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt bäst,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, elles.devote.se skriver:
Hejhej, här sitter jag lagomt sur på skolans datorer p dom är så jävla sega när man jobbar med adobeprogrammen att jag nyss ströp min och startade om...


Klicka in dig på stress, säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Hittade lite andra bloggar om detta:


feeds.feedburner.com: Ingen ström skapade panik
För ett par dagar sedan hörde jag ett pipande ljud när jag startade upp elektoniken runt mitt skrivbord. Jag misstänkte först skrivbordslampan men lokaliserade sedan ljudet till nätadaptern som förser laptopen med ström. Nätadaptern tystnade efter en stund och jag tänkte inte mer på det.br Idag var det dags igen. Tenta i skolan för den senaste ...

thessinla.devote.se: Burning after reading
Onsdag Hej, nu sitter jag i skolans datalabb och pluggar, har nagra timmars hal tills nasta lektion borjar.. men det ar ratt bra, for jag hinner ta go...

fleuri.devote.se: SKOLCAFÉET
Dagen till ära hade jag och Laura hand om skolans caf. Riktigt trevligt Nu sitter jag med en engelsk presentation och två soläxor. Ibland är livet ...

Inga kommentarer: