fredag 19 september 2008

Hittat på nätet: skooola

Svensk IT-blogg
När jag satt i soffan hemma såg jag en grej på ssaarraaa.devote.se gissa om jag höll på att trilla av stolen! Vissa saker som står där är ju helt söt, och ni kommer garanterat vilja se mig fundersamt omkring när ni ser det här. Ordspråket som säger "Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen" vet sin plats i universum.

Måste bara tipsa om det här skooola :( , om du tycker som jag skriv något om nedan!

Lite av det som ssaarraaa.devote.se skriver:
Hejdom få som läser detta Skola idag, från9 till 4 riktigt tråkigt, hade teknik sista så det var ändå rätt slappt. skulle bygga broar av pappe...


Svårt att inte ha en åsikt, eller hur?

Detta har andra skrivit:

sannapetersson.devote.se: tbx ;)
Tjena Hade tänkt att jag skulle chocka lite med ett inlägg. Det va ett riktigt bra tag sen sist nu. Idag blev det ingen skola för min del. Har vari...

maryyaam.devote.se: Helghelghelg!
idagär det fredag, o idag har det varit en bra dag faktisktförst va det skola. och idag åkte alla ettor på våran skola till delsjön man skulle gör...

carrogunninge.devote.se: Onsdag!
Igentligen så hade jag skola idag, men jag sket i det...Vi skulle ändå inte göra någonting,bara ta närvaron, och sen ingenting mer... TypSå jag har s...

Inga kommentarer: