fredag 19 september 2008

Sånt underbar inlägg: Konsten att inleda ett mail�

Såg ett inlägg på feeds.feedburner.com och det fick mig verkligen att sura resten av dagen. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. feeds.feedburner.com skriver massa fina saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Konsten att inleda ett mail…, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

feeds.feedburner.com skriver bland annat:
Hej Det är en utmärkt fras att börja ett mejl med enligt Språkrådet, som nu kommer med skrivregler anpassade till ny teknik.br Detta är ett utmärkt sätt att inleda ett mail, enligt Någon som har tänkt till, och lagt pannan i djupa veck angående skrivregler på nätet. Allt enligt djuplodande journalistik på Dagens Nyheter. Så, nu ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Detta har andra skrivit:

withlove.devote.se: min bloggmail
Sådär, nu har jag fixat en bloggmail Där kommer ni kunna maila mig om allt angående bloggen. Den kommer bara användas för bloggen och är till för att...

www.champagneprinsessan.se: Karl Sigfrid Säger Nej
Karl Sigfrid säger enligt DN nej till regeringens lagförslag om FRAs avlysning av Internettrafik Brabr Vi är på väg in i en fascistisk stat, jag vill _inte_ bli avlyssnad Jag vill inte tvingas behöva tänka på vad jag skriver i mail eller vilka sidor jag tittar på det är min egen angelägenhet. Det är skrämmande ...

www.expressen.se: Luuk blir ny SVT-julvärd
br Kalle Anka, KarlBertil och Kristian Luuk. Enligt uppgifter till Expressen blir det den hyllade Melodifestivalenprogramledaren som tänder ljuset i SVT på julafton. Jättebra Ett utmärkt val, säger den tidigare julvärden Ingvar Oldsberg entusiastiskt.

Inga kommentarer: