torsdag 18 september 2008

Nytt rekord: Många matcher att specca

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på blog.onlinegamer.se) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt underbar. Så se upp du kommer att helt visst att vilja tappa hakan när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Många matcher att specca Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver blog.onlinegamer.se:
Ikväll får jag med största säkerhet nytta av mina två steamkonton då ett gäng matcher spelas samtidigt.br Faktum är att jag skulle behöva 3 datorer till med tillhörande konton för att specca samtliga matcher jag skulle vilja se.br Tittar man på upplägget inför kvällen är det hela 8 matcher jag lätt hade bänkat mig framför.br Hårdrar man det ...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Här är lite mer saker jag hittat

blog.onlinegamer.se: Ett annat försök?
Själva klippandet av demot mellan Norge och Spanien var inget problem alls, men inställningarna så det skulle bli en schysst rulle var det värre med.br Får helt enkelt grotta i det där när jag har mer tid.br Nu dags för nästa försök, nämligen att hålla koll på 2 matcher samtidigt.br Hade grym ångest för att jag skrev matchrapporten ...

blog.onlinegamer.se: Ett tufft val
Ikväll så spelar både 4K och hBoda match samtidigt.br När det gäller vilken match man ska specca så gissar jag att jag är en liten anorlunda figur.br 4K vet jag hur dom spelar och gissningsvis kommer dom att krossa sina motståndare. hb0da däremot är jag nyfiken på och kommer därför att specca deras match. Om det blir ...

kurdistannytt.blogspot.com: Dalkurd FF är klara för division 2!
Inte helt oväntat Dalkurd FF har gjort det igen, kurdiska lejonen från Borlänge har gjort det igenDalkurd FF som just nu är utan tvekan det bästa division 3 laget i Sverige har lyckats ta sig till division 2. Det blev klart efter att man vunnit 15 av 15 matcher. Trots att det återstår 5 omgångar så är man hela 20 poäng före än tvåan och därmed är klara för division 2.Dalkurd FF som etablerades år 2004 har vunnit sin division varje år sedan starten och har endast förlorat 2 matcher på hela 4 årDet är verkligen jätteimponerandeDalkurd FF har även slagit svenskt målrekord i antal mål per säsong för division fyra och uppåt, 126 mål totaltJag önskar laget fortsatt lycka till och hoppas att vi ser dem i Allsvenskan inom en snar tid

Inga kommentarer: