lördag 20 september 2008

Vad tycker du om "Min 100 lista.."?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på blogg.expressen.se det var nästan så man hade lust att gå omkring i cirklar. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt söt. Vad man är less på sådant. Men blogg.expressen.se skulle behöva få höra några underbara synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Min 100 lista.., säg vad du tycker om det nedan, för katten!

blogg.expressen.se piper bland annat om:
br Tänkte skriva lite om mig idag....Typ Min 100 Lista......Vi får se om det finns 100 saker Om Mig.... *Ler*Heter Anki Majbritt Anna Kristina.....Och ni undrar varför jag är som jag är? ;br Är tillverkad i Härdal, född i Sveg.....Sen las BB ner.....Märkligt.....Han ju inte ställa till det i den åldernbr Har 3 barn, 3 hundar 2 katter som lider av grav ohygien. Samt en karl......Så länge han nu står ut.........br 4. Jobbar med datorer.br 5. Bor igen i Sveg.......Alltså tillbaka på 70 talet, HärdalSvegSvegHärdal...Sveg..br Om jag ska beskriva mig själv med 3 ord så får det bli GladGlömskGlad. Hur många ggr har Nathalie fått gå från bussen?br När jag vill vara "Crazy" så sätter jag skorna på fel fot sätter mig ner i en fåtålj med min Rubiks Cub.br Om jag skulle få ett saftigt presentkort på en resa någon gång så skulle jag åka till Herrö getgård i studerande syfte........Härligt med utvecklingbr Film jag skulle vilja se är Rumänska potatis skördar från 196669 i otextad svartvit version.br Favorit sport? Att smyga på gubben när han skåpäter på nätterna, ställa mig bakom han skrika "tagen"..... Älskar dig Iallafall.........Alternativ sport är allt som finnarna inte vinnerbr Hur reagerar jag i en kris situation? Typ om jag hamnade på företagets hemsida som "månadens medarbetare"..Vilket aldrig händer....Men Om.....Ja då skulle jag antagligen bli alkolist för att glömma smärtan av att ha blivit utnyttjad i ett så kommersiellt syfte.br Dryck jag helst dricker på fest är medhavt hemgjort i en sportdrycksflaska blandar med läsk på toa.br Vad är en perfekt hemmakväll för mig? Levande ljus, ännu mer levande ljus, sprit en hög brandförsäkring.br Vad hittar man i min garderob? Lite kläder Catrin, däckad efter min senaste fest.br Om jag vann 10 miljoner på Bingolotto......Köper aldrig bingolotter men om jag trots det skulle vinna på bingolotto så skulle jag köpa mig en motorcykel billiga däck på Ok eftersom dom var för snåla att ge mig dom gratis.br Älskar blommor, tyvärr bara dör dom, även de i plast Borde vara med i Plus Dålig plast dom tillverkas i....br Om jag skulle tröttna på mitt efternamn skulle vilja byta, vilket jag gjort flera ggr nu Svensson Drury Svensson Flygenring.....Ja då skulle jag vilja byta till kanariefågelsson.br Ska tänka lite om det finns mer om mig återkommer isåfall....Ha det bästbr br


Åsikt tack?

Detta har andra skrivit:

blogg.expressen.se: Tankar i natten
Så har jag haft ett uppehåll, tänkte börja skriva lite mer oftare i min blogg nu....Här är iallafall lite tankar i natten....br br Det som startade med 3 månaders tjänstledighet i februari månad blev till en flytt till Malmö IgenDessa 3 månader har varit underbara, roliga, fantastiska fruktansvärt jobbiga....Nu tänker ni säkert hur det kan gå ihop?br Underbara,roliga fantastiska för att jag har haft vardagen med min älskade son Mathias igen, skola, fotboll, hämta lämna på skola fritids, läst läxor, spelat spel, lekt med hundarna....Ja allt det som hör till vardagen har vi gjort tillsammans.....Som jag har saknat detta min son under dessa 8 mån innan...Fruktansvärt jobbiga har dom varit för att jag har slitits mellan att återvända till Sveg eller stanna här med honom lätt val tänker nog många nu, och ja, visst är det ett lätt val på sätt vis. Nathalie, Mathiasär ju i Skåne dom vill bo här. Patrik bor i Sveg. Ville han flytta ner till oss? Eller ville han bo kvar i Sveg?Jag vill självklart bo med alla mina 3 barn tillsammans igen, så som vi gjorde innan....Nu visade det sig att Patrik verkligen vill bo i Malmö satsa på hockeyn samt att han har saknat alla sina vänner här nere.....Härligt.......... Men....En till viktig person finns i mitt liv, och det är min älskade Torgny, han är kvar i Lillhärdal Sveg...Där har han ett arbete han trivs med, gård, hund jakten. Han vill inte ner till en storstad igen, och jag förstår honom.....Efter skiljsmässan har det inte funnits nåon man i mitt liv på flera år, jag har inte varit mottaglig, har ej velat, har inte vågat satsa igen, var sårad, bränd rädd....tills jag kom till Sveg träffade Torgny igen jag blev störtförälskad, kunde inte rå på det, det bara blev så....Jag var lycklig, svävade, jag var KÄR......När jag var 18 år va jag hemligt kär förälskad i denna karl, han var snygg, han var sexig, utstrålade styrka mod så inni helvetes charmig.....Och allt detta var han fortfarande, och nu vågade jag visa erkänna vad jag kände för honom. Inte blev vårt förhållande lätt, han var redan "upptagen" jag kände, HAN SKA BLI MIN...*Ler* Och så blev det....hehehe....br br Nu började svartsjuka kolleger till mig att jäklas terra mig med samtal sms....Mycket intelligent gjort av han med tanke på att Torgny e polis...Ochen del avTorgnys kolleger var ogillande till vårt förhållande, fast dom kunde ju iallafall bete sig normalt och en del andra snackade skit om mig till honom om Torgny till mig.....Alltså, seriöst Har folk i Norrland så lite att göra? Eller ska jag kalla det brist på respekt kunskap?...troligtvis en blandnig av allt detta......och lite till...br br Vi tog oss igenom allt, fast det tog enormt hårt på mig, tiden nere i Malmö blev en återhämtningstid på ett sätt för min del.....Men nu,kanske dennaflytt sätter stopp för vårt förhållande, för vilka orkar ha ett distansförhållande på ca 95 mil hur länge som helst?br br Jag har dragit länge på beslutet om flytten, har inte kunnat komma till ett beslut just för att hur jag än gör så mister jag närheten till en av alla personer som betyder mycket för mig. Men nu e det bestämt Jag barnen flyttar ner till Malmö, självklart ser jag till deras behov, önskan vilja framför min egen mina behov. Här finns inget val eller alternativ jag gör det som e bäst för dom ser till deras vilja...... Det optimala hade varit att vi flyttat till Torgny i Lillhärdal jag hade kunnat Skrika ett glatt JAAAAAAAAA till hans frieri till mig, ja ja ja jag hade verkligen velat bli hans Fru Svensson........Men Mathias hade inte kunnat bo med oss där, för det hade hans pappa satt stopp för.....men om några år så kan vi kanske, om vårt förhållande står sig även efter detta.......br Vad som än händer, vad som än sker så ska du min älskade Torgny veta Jag Älskar Dig oerhört mycket, kommer alltid att göra det, du har en plats i mitt hjärta....Just nu gör jag detta för att ha mina 3 högt älskade barn hos mig varje dag......Det är det jag vill......Vill inte KAN INTE avstå detDetta har varit tungt för oss, speciellt för dig...men du har stöttat, tröstat haft förståelse........DU E SÅ UNDERBAR JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN HÖGT INNERLIGTbr Den 27e maj ses vi igen som jag längtar

blogg.expressen.se: Rödvin < handbojjor
br Rödvin handbojjorbr br Så var denna dagen till ända oxå.....Har sovit större delen av dagen, vaknade av att min älskade dotter hade ordnat "frukost", dukat gjort så fint. Tack älskade Nathalie, du e bästLite senare kom lillvännen Mathias med en present en hundtidning.......*Ler*.....Han e för goNästa veckatar jag min kära Renault Laguna styr norrut för att hämta honom flyttlasset, men självklart mest för att få träffa min älskling igen....Jag kör på natten, inga poliskontroller då......hehe....br br Pratade som vanligt med älsklingen idag....han gav mig ett gott skratt....br Vi satt planerade veckan helgen med hans familj ute i deras stuga vad vi skulle äta dricka m,m......Han sa att han skulle köpa 2 flaskor av mitt favoritvin, för det skulle jag ha....Åååå puss......Sen la han till att han kanske skulle ta med fler handbojjor från stationen, för jag var lite svårtyglad sa han....*skratt*.....Kom att tänka på filmen "Blinddate"..........Seriöst Så blir inte JAG....jag bara babblar som attan, men e ändå fredlig......*Ler*br br Mmm spännande, först bjuder han på vin sen ska jag ha handbojjor.....Hur som helst så ska det bli så underbart att komma uppåt igen....br br Nu ska jag jobba lite till...

cherrydoll.devote.se: Gah
Just nu vill jag vara miljonär och dra ut och shoppa. Om jag skulle skriva en lista på saker jag behövervill ha så skulle den bli låååång. Min lista...

Inga kommentarer: