lördag 20 september 2008

Nyligen bloggat: ångest ångest

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på efriberg.devote.se var så sött att man ville bita på naglarna. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt underbar,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, efriberg.devote.se skriver:
åh, jag gör alltid fel val vill inte gå teknik..suger på matte fysik och kemi. LYCKAT. Kanske går att byta, kanske inte. poetisk jag är...


Klicka in dig på ångest ångest , säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Surfade runt och hittade även detta idag:

zylvania.devote.se: Söndagsångest.
Huvva, söndagsångest. Seg och omotiverad. Jag antar att jag inte är den enda med söndagsångest? Imorgon får jag ta mig i kragen och göra en to doli...

flickjakel.devote.se: ångest, ångest och mera ångest?
Hejsan, tänkte berätta liteom gårdagen. Vi åkte in hela arbetslaget till kalmar för att "lära känna varandra" vi vandrade säkerligen två mil. Vi visst...

tunesunited.eu: Teen angst
br Tonårsångest?br M83 Teen angstbr Finns det nåt som kan återspegla ångest bättre än luftiga körer och sjukt lågt mixade trummor? Tror inte det va.br Magnus Lbr

Inga kommentarer: