torsdag 18 september 2008

Sånt intressant inlägg: Kom, låt oss ses på OpenCoffee i Stockholm imorgon 119

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på disruptive.nu och det fick mig verkligen att börja gråta. Vissa saker var så intressant, men kan hålla med om endel av det. disruptive.nu skriver massa snygg saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Kom, låt oss ses på OpenCoffee i Stockholm imorgon 11/9, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

disruptive.nu skriver bland annat:
Fick just reda på att höstens första OpenCoffe Club äger rum imorgon 119 kl 14.30 14.00 enligt Mark Johnsson i bakfickan till Caf Fresco på GrevTuregatan 10. Informell träff om entreprenörskap och teknik där Per von Zelowitz och Mark Johnsson från Nordic Venture Partners kommer att deltaga. Jag siktar på att närvara där och det ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

disruptive.nu: Föreläsning i entreprenörskap av Kevin Hindle
Imorgon, 17 september, anordnar ESBRI en föreläsning med den australienska professorn i Entreprenörskap Kevin Hindle. Temat är Går det att lära ut entreprenörskap?br PlatsIVAs konferenscenter, Grev Turegatan 16, Stockholmbr Tid14.0015.30br Jag fick reda på det precis så det är med kort varsel. Annars hade ni nog hittat mig därbr Ni som inte kan vara där kan uppleva entreprenörskap genom ...

www.megamind.se: DJ and Artist Biographies : Mark Brown (Cr2, UK)
If you want to know what is rocking the dance world at any given time then speak to Mark Brown. His unfaltering talent for recognising a hit and tenacious approach to getting music signed and heard has seen him rise through the ranks.

bimbo84.blogspot.com: Need To Know (Eenie Meenie Miny Moe)
Såhär i "Idol"tider tycker jag att det är kul att minnas de gamla talangshowerna "Popstars" och "Fame Factory". I dag bjuder jag på videon till hitsingeln "Need To Know Eenie Meenie Miny Moe" med tjejgruppen Excellence. Gruppen bildades 2001 i "Popstars" på Kanal 5 där Johanna Landt, Jenny Bergfoth, Ana Johnsson, Malin Olsson och Susanna Patoleta blev de lyckliga vinnarna. Jag minns hur jag följde serien slaviskt och än i dag tycker jag att gruppens album "The Region Of Excellence" är ett underbart popalbumAndra bloggar om Excellence, musik, nöje, musik, video, musikvideo, Ana Johnsson, pop.Bimbo Boyhttpwww.bimboboy.com

Inga kommentarer: