torsdag 18 september 2008

Vad sägs? Xbox 360n tacklar av, Red Ring of Death är här

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på feeds.feedburner.com det var verkligen så att man ville börja gråta när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som feeds.feedburner.com skriver, och endel av det är så intressant.

Men dock, feeds.feedburner.com skriver helt klart vissa underbara grejer . Se här till exempel:
br Så har det hänt mig med, den hemska red ring of death. Jag har haft min Xbox 360 sedan innan släppet tack Microsoft, och visst har jag hört om alla problem som konsolen skall ha haft, men aldrig upplevt dem själv. br Förrän nu. Jag är inte ensam, min gamla medarbetare David råkade nyligen ut för ...


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Hittade lite andra bloggar om detta:


www.angelspore.nu: Konsollkriget, Xbox, Playstation 3 elle Wii
Alla pratar om kriget mellan konsollerna, ska man köpa en Xbox 360, Playstation 3 eller en Nintendo Wii?br Personligen är jag inte så förtjust i konsollerna om man jämför med PC just för att man låser sig vid en viss maskin. Med PC får du inte det problemet. Visst, det har kommit en del spel som ...

www.firstup.se: 071205: Shake It Loose
2007 must be the worst year ever. So much death, too much death. Yesterday Texas lost one of the biggest, Chad Butler at age 33. I can’t handle death. Not under any circumstance. R.I.P. Pimp C. Received another message on that topic yesterday as well, I don’t want to think about it, so I try to lose myself in happy things like this sounds all ghey but it works. B.O.O.T.A.Y was my absolute fave track of the...

nyhetstorget.se: Den totala guiden till Xbox 360
Xbox 360 kan man göra så mycket mer med än att bara spela spel. M3 har koll på vad.br

Inga kommentarer: