torsdag 18 september 2008

Nytt rekord: LillLördag..

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på bubblanbloggen.blogspot.com) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt intressant. Så se upp du kommer att helt visst att vilja gå omkring i cirklar när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Lill-Lördag.. Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver noreply@blogger.com (Froken H):
..och Fröken H är på G..INTE på G på G, nej på G med skrivandet av nya Tessa. Har kommit.. håll i er.. 12 rader haha några hundra till så....Men jag vill nu SKRIKA och jaga på er MÄN där ute, ja allvetande flickor oxo..I helgen och en bit in i nästa vecka beroende på intresset tänkte fröken snacka onani, MANLIG onani. Ja låta bloggen stå öppen för ER att berätta om olika sätt, stilar och till vad och hur Dråpliga storys.. Allt ni kan komma på inom ämnet.Alla som skriver inlägg till bloggen är och förblir helt anonyma. Men OM du vill ha din ev blogg synlig lite reklam har ingen dött av eller ?? så skrik till och ge mig adressen tillsammans med ditt inlägg.Det finns två sätt att lämna in sin tankar.1. Till min epost bubblan.nuhotmail.com2. Direkt till bloggen bubblan.nu.bloggenblogger.comNämn i båda fallen 'Runka' i ämnesraden ;Hoppas Ni ställer upp.. Ju mer inlägg Ni kommer med, ju mer tid över till Fröken att skriva snusk till Bubblan ;****Här nedan kommer en krönika som fröken Jutbring skrev i webbtidningen Punktse för ett par månader sedan. Jag har tidigare 'publicerat' den men faan den är ju så bra .. Läs och få inspiration.Det ska kännas som att bli runkad av en främling Av Kitty JutbringNär det kommer till killar och onani så finns det näst intill oändligt att tycka, tänka och undra och förfasas över. Ett hav att ösa ur Men just i dag är det en viss typ av den manliga onanin jag tänkt fördjupa mig i. Nämligen den ofrivilliga, den typ där man gör nästan vad som helst för att tvinga sig själv att tro att man faktiskt inte är ensam. Att onanin egentligen är en sexakt mellan två personer. Jag har lyckats snoka reda på inte mindra än tre tekniker1.Främlingen En enkel teknik, den går till så att du helt sonika sätter dig på din vänster handarm tills den domnar bort och sedan är det bara att skrida till verket. Ska alltså kännas som att bli runkad av en främling. Raskt över till teknik nr 2 Stökrunk Spring om kring, släng av dig kläderna, kasta kuddar och lakan, hoppa i sängen, riv dig, smiska dig... Gör vad som helst som kan få ditt hem och din säng och inte minst dig själv att se nyknullad ut. Allt detta sker naturligtvis samtidigt som du tillfredställer dig själv. Teknik nummer tre fick jag inte vetskap om förrän så sent som i lördags faktiskt. Jag sprang på min kompis Jonas i på klubb på restaurang Uppåt Framåt i Göteborg och frågade honom hur det går med brudarna. Två minuter senare var jag djupt insatt i det han kallade Chicks hand. Alltså teknik nummer 3. Det visade sig vara en rätt så avancerad teknik, så här förklarade han den Man måste använda vänstern, det är grundläggande, sen är det nagellacket, det bör man ha om det ska bli trovärdigt. Måla så snyggt det går och gärna i rosa eller rött. Sen sätter du dig nånstans där det är riktigt mörkt, typ i en garderob eller klädkammare och så tar du med dig en ficklampa med nya batterier och så punktbelyser du liksom, bara på själva handen. Jag lovar Det blir svintrovärdigt Det dumma är bara att nagelbanden tar stryk, dom blir kassa av acetonet sen när du ska ta bort nagellacket.Han tittade oroat på sin vänsterhand. Jag vet fortfarande inte om han drev med mig eller inte. Nu har jag skrivit att det handlar om manlig onani, vafan, borde inte tjejer kunna testa teknikerna med? Jag kan prova tills nästa vecka så får vi se vilken som får mig att känna mig minst ensam. Kanske får jag som heterotjej byta nagellacket mot hårtussar?***Underbart skrivet eller..;Nedan en bild på teknik nr 3.. Chicks hand .. Nice eller not nice?Läs Heta sexnoveller på www.bubblan.nu


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Hittade lite andra bloggar om detta:


bubblanbloggen.blogspot.com: PH's Enkla funderingar
När vi nu går in i onani helgen så vill jag bara påpeka att*Onani är väldigt bra för att lära känna sig själv.*Alltid trevligt att umgås med en gammal polare.*Man blir avslappnad och harmonisk efteråt.*Är att betrakta som kvalitets tid med sig själv.*Fler bör göra det oftare.*Vore trevligt med lite kvällskurser i ämnet. *Man får inte hår på händerna om man gör det ofta.PHLäs Heta sexnoveller på www.bubblan.nu

feminiman.blogspot.com: Så här långt, har det varit roligt!
Att blogga kan vara både ris och ros. Jag minns inte hur länge sedan det var nu i exakthet, sedan jag började blogga, eftersom jag har hunnit med att byta blogg och återskapa den bytta bloggen igen i samma blogspot. Tidigare hette min blogg sorce.com men nu hittar jag inte ens åt den. Jag tror att den hette något på force.sorce.com I vilket fall som helst har det hunnit hända mycket.Jag bestämde mig för att jag ville skriva mer politiskt efter att ha upptäckt Esbatis kommentarer. På den tiden visste jag knappt vem denne Esbati var. Men jag gillade hans politiska texter. Sedan såg jag honom också på olika TVprogram och jag förstod att han var engagerad i mycket.Jag kan inte ens minnas vad jag skrev om förut. Men intresset för politik håller på att ta över helt. Jag läser inga andra sorters bloggar än de politiska, det ska vara någon gång i bland att jag kikar lite på secondhand bloggen, eller lite grann på de mera dagboksliknande bloggarna. Är det en mer dagboksliknande blogg är det en person jag har hängt med länge i internetvärlden som jag vill se hur det går för. Trots att vi aldrig träffats.Vad gäller de politiska bloggarna så är det de vars politiska åsikter står nära mina egna som jag följer varje rad av. Högerbloggarna är inget jag står ut med att läsa. Det kanske kan vara lite synd, men jag finner det helt enkelt inte intressanta. Det känns som om jag förspiller dyrbar tid med att försöka förstå det för mig obegripliga.På den där fource.sorce bloggen svarade en gång Esbati på ett inlägg som jag hade skrivit som hette något om "Vad är det som händer med Vänsterpartiet?" Med rodnande kinder läste jag vad han skrev. Herregud, tänkte jag. Han svarar mig Lilla mig. Han svarade något om att det är mycket som händer internt med Vänsterpartiet, som media inte har en aning om. Och att de inte alltid skriver sanningsenligt. Jag kommer inte ihåg allt han skrev.Efter det bestämde jag mig. Nu ska jag ha en politisk blogg.Mitt vänsterintresse har alltid funnits. Det finns orsaker till det. Det fanns ett politiskt intresse bland mina familjemedlemmar och släkten. Vi kunde prata om vad som hänt i inrikespolitiken runt bordet. Mitt bloggande har i dag fört mig till saker jag annars inte skulle ha gjort. Jag prenumerar både i dag på Flamman och Arbetaren. Och på något konstigt vis känns det hela tiden som att detta är bara början. Men jag har ingen aning om i skrivande stund på hur detta kan vidareutvecklas. Men min röst känns viktig, vad gäller när det drar ihop sig till val. Minst lika viktig som Göran Perssons eller Fredrik Reinfeldts röst.Marlene

okej.blogg.se: Tokio eller inte?
Det är svårt att jobba på en tidning ibland. Ta till exempel fallet med Tokio Hotel. Det är ett band som man antingen verkar älska eller hata. När OKEJ tog en liten paus och inte skrev något längre reportage om dem i några nummer så började fans genast höra av sig och kräva att det skulle skrivas om dem igen. Samtidigt så kräver de som inte gillar bandet att OKEJ inte ska skriva om dem "hela tiden" fast det kanske är två sidor av 62 som handlar om dem. Det blir helt enkelt fel hur man än gör. Något som också är vanligt är kommentaren "Men varför skriver ni bara om TH kan ni inte intervjua och skriva om XXXX förslag på olika band istället". Det finns jättemånga band som vi skulle vilja intervjua men där bandet kanske inte gör någon promotion och det därför inte blir någon intervju. Sedan kanske det inte finns något nytt bildmaterial att använda i tidningen och då går det inte att skriva om bandet hur gärna vi än vill. Sådant tänker man kanske inte alltid på som läsare. Vad jag ville komma fram till är att det är jättebra att ni skriver, kommenterar och berättar hur ni vill ha det och vilka ni vill att vi ska skriva om här på OKEJ.SE och i tidningen. Även om det kanske inte känns som om att vi läser era brev eller bryr oss om det så gör vi det. Det finns inget som är så viktigt som vad ni läsare tycker. Så; tack för era åsikter Här har ni Tom i Mexico City, splitterny bild. Trevlig helg Anna

Inga kommentarer: