fredag 19 september 2008

Nytt rekord: Engelska, teknik, arbetslagets dag, scones och barnvakt

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på ithinkpink.devote.se) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt asbra. Så se upp du kommer att helt visst att vilja gå omkring i cirklar när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Engelska, teknik, arbetslagets dag, scones och barnvakt Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver ithinkpink.devote.se:
Hejj hoppDKom hem från skolan för ungefär två timmar sen. Ska snart ut och gå lite, tänkte försöka gå en mil idag. Sen måste det göra lite engelska o...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Detta har andra skrivit:

ithinkpink.devote.se: Massa jobbiga håltimmar
Hejj hoppNu har jag kommit hem från baletten. Ska snart äta lite middag. Idag har det ungefär vart så här lketon, håltimma, lektion, håltimma, lekti...

signedbyfrida.devote.se: scones
Tänkte kila ner och ta en kopp te och lite scones. Mumma...

ithinkpink.devote.se: Torsdag
Hejj hoppDNu är jag hemma från skolan, eller ja jag kom hem för någon timme sen. Har ätit lite mellanmål och kollat på One tree hill. Nu sitter jag m...

Inga kommentarer: