torsdag 18 september 2008

Sanslöst söt! Kolla: Apple vs Microsoft

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in blogg.tomstone.se innehållet där fick ialla fall mig att börja nervöst vanka av och an. Mycket av det är ju SÅ söt, men man ska inte avfärda allt på nätet. blogg.tomstone.se skriver ett och annat spännande.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Apple vs Microsoft. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

blogg.tomstone.se skriver på detta viset:
Tom Stone visar sitt fynd; ett gäng reklamfilmer för Apple Macintosh från 1984 och framåt. Som kontrast visar han också en horribel Windowspromo från 1988. Hu


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Lite mer spännande saker:

www.prylparadiset.se: Kommer apple presentera en ny Ipod?
Kommer det en ny apple ipod nano under hösten? En hel del rykten säger just det, och apples hemlighetsmakeri gör knappast saken bättre. Dom bilder som kommit ut på webben ser i alla fall lovande ut.br br br Om dessa bilder stämmer så blir det en mer rundad design som ser riktigt trevlig ut enligt min ...

davidreport.com: New iPod Nano by Apple
br iPod Nano by Apple has just been released in a new version. The curved, allaluminum and glass design comes in nine different colours. Give it a shake to shuffle your music. Turn it sideways to view Cover Flow. iPod Nano also creates playlists by finding songs in your library that go great together.br Ping Intressant.sebr tags technorati ...

pcforalla.idg.se: Windows Vista: Så hämtar och installerar du en tv-tablå-gadget
br Med hjälp av en smart funktion i Windows Vista blir det supersmidigt att hålla koll på vad som går på tv. Här är guiden som visar hur du gör.br br br br br

Inga kommentarer: