lördag 20 september 2008

Sariis.devote.se påstår: Datakunskap

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på sariis.devote.se och det fick mig att nervöst vanka av och an. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav söt, men jag håller inte alltid med om allt. sariis.devote.se skriver mycket fina saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Datakunskap, berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

sariis.devote.se skriver bland annat:
Shuliluliluuu DJust nusitterjag i skolan på en datakunskaps lektion, det är skoj jue DDet är riktigt soft att ha egna datorer och glassa runt med...


Vad tycker ni om detta?


Hittade lite andra bloggar om detta:


lydiaslife.devote.se: uppdatering
hejsvejs D nu sitter jag i datasalen i skolan... och bredvid mej sitter min idol julia mitt emot sitterbobban och ponki ;vi har SO lektion och ...

alaemma.devote.se: Wazap?
Nu har vi bara en lektion kvar på dagen Chillidill. Sen ska jag hem och städa, inte riktigt lika skoj. Sen ska jag ut och LEVA LIVET Wohooo, livin...

mandersson.devote.se: torsdagsmorgon
vaknade idag runt 7 som vanligt, har fixat mig iordning nu om 20 minuter ungefär så måste jag dra iväg till bussen.skolan idag är rätt soft. bara 4 ...

Inga kommentarer: