lördag 20 september 2008

Sanslöst intressant! Kolla: Samsung tar upp kampen med Macbook Air

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in www.idg.se innehållet där fick ialla fall mig att börja nervöst vanka av och an. Mycket av det är ju SÅ intressant, men man ska inte avfärda allt på nätet. www.idg.se skriver ett och annat fina.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Samsung tar upp kampen med Macbook Air. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

www.idg.se skriver på detta viset:
br Hetast på IFA så här långt är faktiskt datorer, bärbara sådana förstås. Förutom en hel drös Eee PCutmanare så är det ultralätta som gäller. När vi innan releasen av Samsung X360 läste dess slogan "lighter than air" hade vi våra aningar om vad vi kunde vänta oss.br br br


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Hittade lite andra bloggar om detta:


www.idg.se: Första intrycket av Samsung Omnia
br Vi har länge gått och väntat på Samsung Omnia och nu på IFA har vi äntligen fått klämma på den. Första intrycket vi får är att den har lite problem att hänga med i svängarna när vi leker med alla program och finesser.br br br

www.idg.se: Därför nobbar Sandisk budet från Samsung
br Minneschipstillverkaren Sandisk har nekat ett bud från elektroniktillverkaren Samsung.br br br br br

www.idg.se: Få in 500 gigabyte i Macbooken
br Wester Digital har lanserat en ny kompakt hårddisk för bärbara datorer på hela 500 gigabyte. Tack vare att den har normal tjocklek kan den installeras i en Macbook.br br br

Inga kommentarer: