fredag 19 september 2008

Hittat på nätet: Knoppa in lite�

Svensk IT-blogg
När jag satt i soffan hemma såg jag en grej på lillatrollet.wordpress.com gissa om jag höll på att trilla av stolen! Vissa saker som står där är ju helt fantastisk, och ni kommer garanterat vilja se mig fundersamt omkring när ni ser det här. Ordspråket som säger "Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen" vet sin plats i universum.

Måste bara tipsa om det här Knoppa in lite…, om du tycker som jag skriv något om nedan!

Lite av det som lillatrollet.wordpress.com skriver:
dags att knoppa in lite tror jag bestämt. Har suttit och lästen stund, och mumsat chilinötter och druckit Trocadero i min ensamhet. Riktigt skönt Om än inte så nyttigt Orkade inte leta datorer på nätet, känner att jag är lite för mentalt splittrad för det det är ju en riktig djungel därute Och ...


Svårt att inte ha en åsikt, eller hur?

Detta har andra skrivit:

inredningskaos.blogspot.com: Min "bröllopsklänning"
Här är alltså klänningen som jag hade på bröllopet i lördags. Jag kände mig riktigt fin faktiskt Jag orkade inte blogga i söndags för jag var ganska bakis faktiskt... och idag har jag hat total idtorka också, vet inte vad det är med mig riktigt.. Men det ska bli ändring nuVi har bestämt oss för att sätta igång, och har spikat att vi på onsdag packar ner och flyttar ut allt som inte ska finnas i vardagsrummet medan vi renoverar. Sedan kan jag misstänka att det sker en del saker till helgen. Så nu känner jag äntligen att något skerOch som ett litet plus i kanten ska jag till ikea imorgon Toppen vad roligt

freefashionblogg.blogspot.com: Helmut Newton igår på tv
Såg ni programmet om Helmut Newton igår på tv? Jag älskar att se bakomkulissernaprogram om konstnärer, det är fascinerande att få en inblick i hur de arbetar och var de hämtar sin inspiration ifrån. Personligen tycker jag Newton var en riktig snuskgubbe som objektifierade kvinnor, trots hans nyskapande modefotografering, men jag gillar verkligen hans porträttbilder.Finns massor av bilder att se på nätet, orkade inte leta reda på fler, gillar annars är hans svartvita bilder bäst.Ha en bra helg och glöm inte Imorron är det dags för ännu en Sunday Special i butiken, den här gången med halva priset på tre av höstens "it"plagg. Spännande värre

www.mmaithailand.se: Det här kommer ta längre tid än vad jag hoppats på!
Med knät asså br Har tagit det riktigt lugnt sen det hände nu. Kanske en promenad till campet på morgonen och suttit mig på cykeln en stund för att sen gymma lite. Inget som på frestar knät i sidled eller så ...

Inga kommentarer: