lördag 20 september 2008

Nytt rekord: 8 tysta datorer som ger dig maximal arbetsro

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på feeds.idg.se) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt underbar. Så se upp du kommer att helt visst att vilja sura resten av dagen när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på 8 tysta datorer som ger dig maximal arbetsro Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver feeds.idg.se:
Det är inte alltid den snabbaste eller starkaste datorn som är bäst. Här är åtta tysta kontorsdatorer för dig som vill slippa buller.


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Hittade lite andra bloggar om detta:


pcforalla.idg.se: 8 tysta datorer som ger dig maximal arbetsro
br Det är inte alltid den snabbaste eller starkaste datorn som är bäst. Här är åtta tysta kontorsdatorer för dig som vill slippa buller.br br br

blogg.expressen.se: Jobbigare än jag trodde...
br br br Så var det julafton då... Det har varit jobbigare än jag trodde att vara utan pappa idag. När jag stod vid hans grav i förmiddags så kändes allt så overkligt. Det kändes mer fel än någonsin. Vi tände ett varsitt ljus och lät tårarna rinna. Vill inte att det ska vara så här. Det här var pappas högtid. Pappas favorithelg. När vi sedan tittade på Tomtarnas verkstad så var det på väg att brista för mig helt. Pappa älskade den och sjöng med i alla sånger. I år var det tyst. Vi satt där och bara stirrade. När tomten kom blev det väldigt mycket olika känslor. Pappa brukade alltid hjälpa tomten att läsa på paketen, men i år fick Ronia och jag göra det. Under middagen satt vi helt tysta. Ingenting var sig likt. Vill inte att det ska vara så här... Varför?br br br

blommaland.blogspot.com: ..
..borde jag skaffa mig ett vapen till? Känner sig Kalle ensam, är det där kornet klämmer? En Beretta Berit alltså kanske? De är inte billiga men de är jäkligt bra. Okej alla är tysta, ingen lämnar rummet Blommaland måste tänka.

Inga kommentarer: