lördag 20 september 2008

Hittat på nätet: ryggsmärta

Svensk IT-blogg
När jag satt i soffan hemma såg jag en grej på malyyn.devote.se gissa om jag höll på att trilla av stolen! Vissa saker som står där är ju helt asbra, och ni kommer garanterat vilja hoppa av glädje när ni ser det här. Ordspråket som säger "Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen" vet sin plats i universum.

Måste bara tipsa om det här ryggsmärta, om du tycker som jag skriv något om nedan!

Lite av det som malyyn.devote.se skriver:
hejhejIdag har ja inte haft en enda lektion. Matte lektionen som vi skulle ha visade sig vara "spela data spel på era datorer för vi har inte fått mat...


Svårt att inte ha en åsikt, eller hur?

Lite mer spännande saker:

tjugofyrasju.devote.se: brandstationen,.
Eendast en enda lektion idag,.det gör mig glad. och gjorde min dag.När denna enda lektionen varklar begav vi oss till brandstationensom alltid på o...

juliabrodenlarsson.devote.se: AD1201
Det visade sig att vår matte lektion vad inställd idag, orsaken vet jag inte riktigt men det är alltid skönt att slippajust det ämnet. Eftersom att ja...

malyyn.devote.se: vilken trist morgon
Hejnu sitter jag i klassrummet och väntar på lektion. Kom precis till skolan , antar att jag har matte lektion nu. Har inte sådan stor koll på min för...

Inga kommentarer: