torsdag 18 september 2008

Nytt rekord: Anonymitetsfunktion Inte bara �Porrläge�

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på dreamspray.com) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt asbra. Så se upp du kommer att helt visst att vilja se mig fundersamt omkring när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Anonymitetsfunktion - Inte bara “Porrläge” Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver dreamspray.com:
Den så omtalade anonymitetsfunktionen i Google Chrome och Microsoft IE 8 Beta är på gång även till Firefox källa IDG. Eventuellt kommer anonymitetsfunktionen redan till version 3.1 som släpps under oktober. I väntan på den kan du testa tillägget Stealther.br Firefox Surfa anonymt med tillägget Stealtherbr Om du precis som jag med jämna mellanrum råkar ut ...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Här är lite mer saker jag hittat

feedproxy.google.com: Surfa snabbare med Firefox Fast Dial
Vem och hur många använder webbläsaren Opera? Det skrivs så mycket om Google Chrome, Firefox och Internet Explorer 8 beta att man ibland glömmer bort Opera. Båda här och hos Tkj kan man läsa om hur den på kort tid blev omsprungen av Chrome. Många gillar Opera, inklusive jag men få använder den. Oftast är ...

dreamspray.com: Google Chrome - Webbläsare med fadd eftersmak
Spännande med en ny konkurrent på webbläsarsidan, framförallt när den lite otippat kommer från Google.br Google pumpar in pengari Mozilla men satsar på Chromebr Som du säkert redan vet så har Google varit involverade i utvecklingen av Mozilla Firefox 3 och kommer, vad jag förstår, fortsätta att pumpa in pengar i Mozilla. Något förvirrande med tanke på ...

feeds.feedburner.com: Dela Firefox-inställningar mellan Windows och Linux
Firefox är en av de mest populära webbläsarna idag. Det håller jag med om Det är en väldigt anpassningsbar browser. Det finns en mängd extensions, tillägg, till Firefox för att passa till varje användare. Eftersom Firefox är just anpassningsbar brukar surfare personalisera webbläsaren. Mozilla har även en populär emailklient, Thunderbird. Även till Thunderbird finns plugins.Det finns en hel del datoranvändare som dualbootar med Windows och Linux, av diverse anledningar. Problemet när det gäller Firefox och Thunderbird här är att inställningarna inte följer med mellan operativsystemsväxlingarna. Eller inte följde...Du kan använda samma inställningar i Firefox och Thunderbird i både Windows och Linux. Följ den här guiden hos PC's Place.Via PC's PlaceIntressant?br br

Inga kommentarer: