lördag 20 september 2008

Ännu en: the most beautiful friend I have

Hittade något tankvärt nyss, se vad www.metrobloggen.se skriver om the most beautiful friend I have:

Snälla de har gått nästan ett dygn utan dator och jag gnäller som fan P och då har jag ändå setat vid andras datorer hur...


Surfade runt och hittade även detta idag:

www.metrobloggen.se: Howls moving castle
Trevligt att träffa någon man inte har träffat på länge speciellt när man inte behöver ta upp kontakten på nytt utan...

www.metrobloggen.se: spara snorpapper till barnen i afrika
Jag är så förbannat trött på att vara förkyld Vill trääääna Och nä, beslutet att sluta småa...

www.metrobloggen.se: Prinsessan har kommit!
Jag har gått sen den 3e och våndats och väntat på att ni ska komma hem och äntligen. Min dag är så fruktansvärt pe...

Inga kommentarer: