lördag 20 september 2008

Sanslöst söt! Kolla: Fotball

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in malyyn.devote.se innehållet där fick ialla fall mig att börja börja gråta. Mycket av det är ju SÅ söt, men man ska inte avfärda allt på nätet. malyyn.devote.se skriver ett och annat underhållande.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Fotball. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

malyyn.devote.se skriver på detta viset:
Hejhej..hade första fotbolls träningen med skolan idag... Ja det gick som det gick Körde teknik och lite tester.. Det gick helt okey men är absolut i...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Här är lite mer saker jag hittat

emmadrottz.devote.se: need a new start of something bad.
Träningen ikväll gick inte alls bra,ingenting gick bra.Det gick inte ens att vända allt detdåliga till någoting bra,även fast jag försökte.Det ända s...

sofiarosa.devote.se: Gympa!
Hej, nu kom jag precis hem från träningen. Det gick jätte bra att vi har fått nya redskap.I dag gick jag upp som vanligt 6.30, Hasade mig upp och kl...

zarakempe.devote.se: Couse I have a bad day
Vaknade i morse med dåligt humör...så när det var 50 minuer kvar innan skolan började packade jag mina saker och gick på en promenad. Sen gick första ...

Inga kommentarer: