torsdag 18 september 2008

Sanslöst intressant! Kolla: 11 nu levande människor med ovanliga levnadsöden

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in visavagen.blogspot.com innehållet där fick ialla fall mig att börja sura resten av dagen. Mycket av det är ju SÅ intressant, men man ska inte avfärda allt på nätet. noreply@blogger.com (Visa Vägen) skriver ett och annat roliga.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här 11 nu levande människor med ovanliga levnadsöden. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

noreply@blogger.com (Visa Vägen) skriver på detta viset:
Här följer 11 exempel på människor med ovanliga egenskaper som format deras liv på ovanliga sätt. Du kan läsa mer om de 10 första här och om nummer 11 här.1 Sarah Carmen, en 24årig brittisk kvinna som får 200 orgasmer om dagen. DIAGNOS Permanent Sexual Arousal Syndrome PSAS.2 Mr Perry, en 59årig britt vars kropp bränner fett så supereffektivt att han omöjligen kan gå upp i vikt hur mycket han än sätter i sig. DIAGNOS Lipodystrophy.3 Wim Hof, en 48årig holländare vars kropp inte påverkas av kyla. Han har bland annat bestigit Mt Blanc i shorts. DIAGNOS Saknas.4 Rhett Lamb, en 3åring som adrig läs aldrig sover. DIAGNOS Chiari malformation.5 Ashleigh Morris, en australiensisk 19åring som får utslag av alla former av vatten, inklusive sin egen svett. DIAGNOS Aquagenic Urticaria.6 "A.J.", en 40årig kvinna som minns allt hon varit med om i detalj. Nämn ett datum från de senaste 25 åren och hon berättar detaljerat om sina förehavande, vilken veckodag det var och vad som hände i världen den dagen... DIAGNOS Hyperthymestic syndrome.7 Natalie Cooper, en 17åring som inte klarar av att äta någonting annat än TicTac Mint. Allt läs allt annat får henne att kräkas. DIAGNOS Saknas.8 Chris Sands, en 24årig brittisk musiker som hickar varannan sekund. Sedan LÄNGE... DIAGNOS "An acid reflux condition caused by a damaged valve in his stomach."9 Kay Underwood, en 20årig kvinna som faller ihop på marken varje gång hon blir arg, upphetsad, rädd, förvånad, inspirerad, generad, eller på annat sätt känslomässigt berörd... DIAGNOS Cataplexy.10 Debbie Bird, en 39årig kvinna som inte kan vistas i närheten av datorer, mobiltelefoner, mikrovågsugnar och vissa bilar, utan att få smärtsamma utslag och svullna ögon. DIAGNOS Överkänslighet mot elektromagnetisk strålning.11 Aisha Dahlia Salem, en 28årig dansk kvinna som överlämnat sig till Gud. DIAGNOS Saknas.Svante


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Hittade lite andra bloggar om detta:


josefyne.devote.se: inte så dum att jag stannar kvar
gammal sweet bild på mig och ronja hann med datorn lite iaf. slutade tidigt. haha hade engelska diagnos idag.hhah, pinsamt dålig jag är på engelska...

edristankar.blogspot.com: Politiska opportunisters roande försvar av Sarah Palin
Här gör Jon Stewart en mästerlig insats för att belysa hur den lägsta formen av politisk kommunikation fungerar. Den är också mycket roande genom att den med närmast bisarr tydlighet exponerar hur politisk opportunism ser ut i praktiken. Och i centrum står försvaret av Sarah Palin.För egen del undrar jag mest över hur de personer som framträder i denna film orkar köra detta spel. Eller är möjligen personerna ifråga så splittrade att de bara är medvetna om en ståndpunkt åt gången? Finns någon diagnos för sådant? Andra bloggare om Sarah Palin, Jon Stewart, Karl Rove, Bill O'Reilly

blogg.whiplashgruppen.info: Fråga advokaten
Fråga advokatenbr är uppdaterad.br Hejbr Jag skadades i en trafikolycka i juni 2004 och har erhållit diagnosen whiplashskada med diagnos T98.1 samt S13.4 WAD, Grad II.br Efter sjukskrivning erhöll jag efter rehabiliteringsutredning 2005 en 50 sjukersättning t o m 20070930.br Vid ansökan om förlängd tidsbegränsad sjukersättning erhöll jag avslag från FK både avseende fortsatt 50 sjukersättning samt 50 ...

Inga kommentarer: