lördag 20 september 2008

Sånt underbar inlägg: Konsten att inleda ett mail�

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på www.fleischer.se och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. www.fleischer.se skriver massa fina saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Konsten att inleda ett mail…, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

www.fleischer.se skriver bland annat:
Hej Det är en utmärkt fras att börja ett mejl med enligt Språkrådet, som nu kommer med skrivregler anpassade till ny teknik.br Detta är ett utmärkt sätt att inleda ett mail, enligt Någon som har tänkt till, och lagt pannan i djupa veck angående skrivregler på nätet. Allt enligt djuplodande journalistik på Dagens Nyheter. Så, nu ...


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Hittade lite andra bloggar om detta:


linasfina.blogspot.com: Utmärkelse
Jag har fått en så fin utmärkelse av både Tjohalia och Drömhem Nu när det gått nästan en vecka sedan mitt senaste inlägg då jag dels haft fullt upp med jobb och åkt på en ordentlig förkylning så är det kul att komma tillbaka och hitta något så roligt Tack Både Tjohalia och Drömhem är två av mina absoluta favoritbloggar så jag får erkänna att jag känner mig hedrad. .Dessutom är det så att man ska skicka vidare utmärkelsen till sju andra bloggare och det är där det svåra kommer in. Jag har ju många favoriter så att välja ut några av dem är riktigt svårt. Ni har ju alla så himla bra bloggar därute Därför jag väljer att ge den här fina utmärkelsen till alla i min länklista de finns i spalten till vänster om man scrollar ner lite. Räknas det som fusk? Jag får skylla på att jag är sjuk och mina krafter inte riktigt räcker till

inredningskaos.blogspot.com: Så glad man kan bli :)
Jag har fått denna utmärkelse av två jättehärliga bloggar, nämligen Johanna.B och Cel'Dara. Jag är så himla hedrad och har försökt klura ut vilka jag ska skicka vidare äran till. Som tur är fick jag ju två utmärkelser så jag kan skicka vidare den till hela 14 bloggar Fast jag hade nog kunnat ge bort den till några fler.. Jag återkommer med resultatet. Men tack så mycket för utmärkelsen Den lyser verkligen upp min dag

www.politikerbloggen.se: DN: Leijonborg tvingas lämna regeringen i oktober
MINISTERBYTE. Uppdaterad Förre fpledaren Lars Leijonborg slutar som minister i mitten av oktober, uppger Dagens Nyheter. Gruppledaren Johan Pehrson väntas ta över.br Sedan Lars Leijonborg lämnade över partiledarskapet till Jan Björklund i april 2007 har spelat en allt mindre framträdande roll trots att han behållit sin ministerplats. Enligt uppgifter till DN väljer nu Jan Björklund ...

Inga kommentarer: