lördag 20 september 2008

Nyligen bloggat: Sparar miljoner med mobil teknik

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på www.idg.se var så sött att man ville börja gråta. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt asbra,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, www.idg.se skriver:
br Genom satsning på ökad mobilitet har transportbolaget DSV minskat belastningen på sin kundtjänst. Chauffören Peter Svedberg är nöjd. br br br


Klicka in dig på Sparar miljoner med mobil teknik, säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Här är lite mer saker jag hittat

feeds.idg.se: Sparar miljoner med mobil teknik
Genom satsning på ökad mobilitet har transportbolaget DSV minskat belastningen på sin kundtjänst. Chauffören Peter Svedberg är nöjd. br br

feeds.idg.se: Sparar miljoner med mobil teknik
Genom satsning på ökad mobilitet har transportbolaget DSV minskat belastningen på sin kundtjänst. Chauffören Peter Svedberg är nöjd.

blogg.stureplan.se: köööööö…
Jaha, då har mmsfunktionen i min mobil pajat.. Riktigt irriterande eftersom jag till största del använder den för att blogga. Så ringer jag kundtjänst och det vet man ju med sig hur det brukar te sig.. Först en himla massa minuters telefonkö, och jag har nog Norra Europas sämsta tålamod när det gäller sådana saker, ...

Inga kommentarer: