måndag 23 juni 2008

Vad tycker du om "Stoppa Uwe Boll"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på www.angelspore.nu det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt underbar. Vad man är less på sådant. Men www.angelspore.nu skulle behöva få höra några fina synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Stoppa Uwe Boll, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

www.angelspore.nu piper bland annat om:
Det har kommit till min kännedom att alls vårt hatobjekt Uwe Boll i ett svagt ögonblick sagt att om man får in 1 miljon namnunderskrifter så ska han sluta slakta spelklassiker som en seriös regissör kunnat göra något bra med.br Jag har skrivit under namninsamlingen och jag råder alla andra att göra samma sak.br


Åsikt tack?

Detta har andra skrivit:

feeds.feedburner.com: Uwe Boll ger svar på tal
Vi har tidigare skrivit om namninsamlingen vars mål är att få Uwe Boll att sluta göra film. Nu har Uwe givit svar på talbr Själv tycker jag att det är härligt att människor som Uwe Boll finns i denna bransch. Personer som faktiskt brinner för sin sak och dessutom lyckats fixa finansiärer och stjärnor nåja, Christian ...

feeds.feedburner.com: Eli Roth och Micheal By ger svar på tal
br Eli Roth, Uwe Boll och Michael Baybr Jag skrev om namninsamlingen för att få Uwe Boll att sluta spela in film, Björn publicerade igår Uwe Bolls svar på tal där han bland annat sade vad han tyckte om Michael Bay och Eli Roth. Nu ger Eli Roth och Bay sina synpunkter på Herr Bolls uttalande.br Eli Roth ...

feeds.feedburner.com: Eli Roth och Michael Bay ger svar på tal
br Eli Roth, Uwe Boll och Michael Baybr Jag skrev om namninsamlingen för att få Uwe Boll att sluta spela in film, Björn publicerade igår Uwe Bolls svar på tal där han bland annat sade vad han tyckte om Michael Bay och Eli Roth. Nu ger Eli Roth och Bay sina synpunkter på Herr Bolls uttalande.br Eli Roth ...

Inga kommentarer: