måndag 23 juni 2008

Vad tycker du om "Lite annat som trivs i vår trädgård ..."?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på fotorutan.blogspot.com det var nästan så man hade lust att trilla av stolen. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt bäst. Vad man är less på sådant. Men noreply@blogger.com (♥ LottaM ♥) skulle behöva få höra några roliga synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Lite annat som trivs i vår trädgård ..., säg vad du tycker om det nedan, för katten!

noreply@blogger.com (♥ LottaM ♥) piper bland annat om:
Ja vad kan detta vara???Det trivs jätte bra i vår fläderbär ... Bladlöss i stora klasar De finns i massor ... och till vilken nyttakan jag inte svara på, men de har väl sin funktion dessa oxå. TACK för Din röstAndra som bloggar om foto, bladlöss, lottam


Åsikt tack?

Lite mer spännande saker:

fotorutan.blogspot.com: Foton från vår trädgård ...
... och de som kommer på besök och skördar en del av vad som bjuds. Tack för Din föst Andra som bloggar om foto, insekter, lottam

fotorutan.blogspot.com: Besökare i min trädgård ...
Tack för Din röstAndra som bloggar om foto, harar, lottam, Jag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.se

fotorutan.blogspot.com: LinsBuS - spegling
LinsBuS vecka 23 är spegling.Mitt bidrag är en spegling genom backspegelnFler bidrag kan Du se här och gå med oxå TACK för Din röstAndra som bloggar med foto, linsbus, lottam, speglingJag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.se

Inga kommentarer: