måndag 23 juni 2008

Vad tycker du om "Ikväll bjuder Chilipoker på drinkarna"?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på www.naknasanningen.com det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt trevlig. Vad man är less på sådant. Men noreply@blogger.com (Magnus) skulle behöva få höra några sanna synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om Ikväll bjuder Chilipoker på drinkarna, säg vad du tycker om det nedan, för katten!

noreply@blogger.com (Magnus) piper bland annat om:
Ska för första gången gå på en officiell tillställning på Malta. Det är Chilipoker som står för kalaset och jag tror det kommer vara grymt. De har hyrt en klubb i närheten och för att locka folk till de gratis drinkarna lottar de ut en resa för två till Marrakesh jag hade faktiskt gått även om det bara var gratis sprit. Ser ut som att livet och arbetet på Malta kan vara ganska angenämt.


Åsikt tack?

Här är lite mer saker jag hittat

www.naknasanningen.com: Lägenhet vid medelhavet
Min första dag på Malta har gått ut på att shoppa mest. Förutom att vänja sig vid att bo vid medelhavet, som förstås är speciellt på sitt eget vis så har jag alltså kuskat runt och handlat, massor. Trots de senaste åren i UppsalaStockholm måste jag säga att Norrlänning som jag är var det lite tunnsått bland sommarkläder. Medelhavet kräver något helt annat än bottenhavet.Att det sen är lite billigare på Malta skadar ju inte, trevlig lägenhet riktigt centralt för en billig peng, bara att hitta en hyreslägenhet med sånt här läge funkar ju inte i Sverige. Då menar jag inte bara för att det är vid medelhavet.

www.naknasanningen.com: Jag flyttar till Malta
Det har i veckan blivit klart att jag flyttar till Malta. Det finns naturligtvis massor av anledningar till det men den huvudsakliga anledningen torde vara uppenbar om man finns i min direkta omgivning. Jag ska flytta ihop med Ivonne. Det blir ett stort steg i livet och inte ett helt litet steg i Maltas liv heller, eftersom Pineberry backar mig till 100 som vanligt kommer jag starta Maltas enda SEObolag.Redan idag finns jag i den Maltesiska solen och har startat min stapplande resa mot den gamla korsfararklippan mitt i Medelhavet. Tvingas iofs tillbaka till Stockholm redan efter helgen men det startas i alla fall. Sitter och smygbloggar lite eftersom kvinnan i mitt liv tar en liten tupplur.Om du undrar hur just denna bloggpost blev extra poetisk kan jag kasta lite ljus i mysteriet. Jag sitter vid ett tangentbord utan Svenska tecken och ville inte skada min fina blogg med trasiga ord. Ordvalet blir lite tvingat men jag tror vi klarar oss.

www.metrobloggen.se: Vinn ett år gratis...
För varje 100 nya prenumeranter på Matbrevet lottar vi ut 2 gratis helårsmedlemskap på Godare Mat när registrerade medlemskap aktiv...

Inga kommentarer: