måndag 23 juni 2008

Sånt asbra inlägg: Tävling Vinn Nya Ölspelet..

Såg ett inlägg på crillecool.spaces.live.com och det fick mig verkligen att se mig fundersamt omkring. Vissa saker var så asbra, men kan hålla med om endel av det. crillecool.spaces.live.com skriver massa fina saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Tävling! Vinn Nya Ölspelet.., skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

crillecool.spaces.live.com skriver bland annat:
br br Vinn av mig"Nya Ölspelet" värt 199 kr.br br För att delta kopierar dunedanstående text och bildochpublicerar i ett blogginlägg på din bloggbr br br br br br Jag är med och tävlar om "Nya Ölspelet", värt 199 kr. Var med du också Klicka HÄRbr br br Som bekräftelse att du publicerat ovanstående, så skickar dulänken till ditt blogginläggi min andra blogg som du hittar Här min andra blogg. Du ser i vilket inlägg du ska skicka länken. Tävlingen pågår tills att 20 st har deltagit. Vinnaren lottas sedan ut.


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Hittade lite andra bloggar om detta:


naaatha.blogg.se: TÄVLING; VINN PARFYMEN
LÄS NOGA REGLERNAVinn en provparfym från Davidoff. Jag kan säga att den luktar väääääldigt gott om ni inte känner till denSkriv en kommentar om att ni är med och tävlar så att jag vetvilka som är med och vilka som inte är med, tex "jag är med och tävlar". Både bloggare och icke bloggare får vara med men har ni ingen blogg, skriv er mailadress i kommentaren ej epost fältetTävlingen avslutas imorgon kl 2000 Lycka till D

sweetkay.blogg.se: Jag tävlar
Jag tävlar hos Beautycase gör det du också om du vill vinna detta beautykit."Sommaren är här och det innebären massagrillningar av god mat. Vad passar då inte bättre än en tävling, där du kan vinna en massa goda grillkryddor? Jag är med och tävlar om det stora grillpaketethos Junitjej. Vinsten sponsras avAromia. Var med och tävla du också"Jag är med och tävlar på lifestajl, var med du också om du vill vinna detta.

naaatha.blogg.se: RÖD-VIT-SVART KREATION
När jag även var på Topshop så hittade jag denna underbara klänning. På något sätt så gillar jag den men ändå så skriker den inte helt fullt ut mitt namn. Priset för skönheten är 499 kr.En annan rolig sak som hände på HM var att en kvinna kom till mig och skulle fråga en sak. Först blev jag rädd och tänkte att hon kanske läser min blogg men sen så kom frågan "vart har du köpt din väska?". Jag svarade "Mulberry" och då sa hon "ja det var just det jag anade" haha D Stackarn

Inga kommentarer: