fredag 27 juni 2008

Community.datormagazin.se påstår: Glöm inte stänga grinden efter dig, Bill...

Svensk IT-blogg
Läste precis ett inlägg på community.datormagazin.se och det fick mig att bita på naglarna. Vissa åsikter som beskrivs är rent utav underbar, men jag håller inte alltid med om allt. community.datormagazin.se skriver mycket fina saker.

Likväl vill jag passa på att tipsa er om Glöm inte stänga grinden efter dig, Bill..., berätta gärna om du håller med mig i kommentarerna nedan!

community.datormagazin.se skriver bland annat:
Jag läste en nyhetsnotis att idag, fredag 26 juni, lämnar Bill Gates Microsoft för att ägna sig åt sin välgörenhetsstiftelse. Det är rätt val, Gates. Man ska sluta med flaggan i topp. Nu återstår det att se hur Mictosoftskutan sköts framöver. Vi konkurrenter...read more


Vad tycker ni om detta?


Här är lite mer saker jag hittat

www.metrobloggen.se: Jennifer Gates pryder Muscle & Fitness Hers
UrsnyggaJennifer Gates IFBB Pro Figure pryder med sin helsköna fysik coveret på dennya utgåvan av Muscle Fitness Hers magaz...

www.firstup.se: 071103: Baby Powder
Up and coming Boo Da Boss Playa has perhaps one of the silliest names in the rap game and to infuse urself on a dollar bill is an old trick, but I’ll guess it works. He’s hailing from Mississippi, currently under Young Jeezey’s......

www.metrobloggen.se: Kontaxis underbara muscleart -Del 1
Jag har tidigare postat en rad atletbilder i färg av bl a fotografen Bill Dobbins. Nu tänkte jag köra en liten bildserie som är snäppe...

Inga kommentarer: