måndag 23 juni 2008

Sånt fantastisk inlägg: Släckt

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på aselli.se och det fick mig verkligen att hoppa av glädje. Vissa saker var så fantastisk, men kan hålla med om endel av det. aselli.se skriver massa sanna saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Släckt, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

aselli.se skriver bland annat:
br Det är en behaglig sysselsättning att sitta och redigera bloggen.br Plocka bort fula linjer.br Men man ska visst sova också.br Dags att släcka lampan.br Andra bloggar om foto, lykta, ljus, morgon, sova, sömnbr


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

aselli.se: Den helande sömnen
br Jag provar att sova i natt. Som omväxling.br Det går inte bra. Jag sitter ju här och hänger.br Dags att försöka igen.br Andra bloggar om sova, nattbr

aselli.se: Körsbärsblommor på måndag
br Det är så vackert ute.br Det är också en bra orsak till att inte sova.br Några timmars sömn är nog ändå nödvändigt om jag ska klara att åka till sjukhemmet och besöka min mamma.br Kanske ska ta med några kvistar från körsbärsträdet.br Och lite syrener.br Så hon kan känna doften. Doften av den ljuvligaste tiden på året.br Andra bloggar om foto, ...

www.trackstar.nu: Buss eller kylskåp?
Miljömedveten som man är tar man bussen dom 9 milen till jobbet varje dag, man skulle ju kunna tänka sig att det är en behaglig resa att sitta och sova i 1,5 tim. Men så är det inte alls Bussbolaget i fråga verkar nämligen inte veta om det rör sig om ett fordon gjort för ...

Inga kommentarer: