måndag 23 juni 2008

Nyligen bloggat: re Prova Datormagazins Ubunturemix

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på community.datormagazin.se var så sött att man ville börja gråta. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt fantastisk,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, community.datormagazin.se skriver:
Nää det funkar fortfarande inte att ladda ner ISO filen, har försökt flera dagarbr


Klicka in dig på re: Prova Datormagazins Ubuntu-remix, säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Surfade runt och hittade även detta idag:

community.datormagazin.se: re: Prova Datormagazins Ubuntu-remix
hejsan, länken funkar inte till isofilen. br

community.datormagazin.se: re: Prova Datormagazins Ubuntu-remix
Länken till filen fungerar inte vare sig till ISO eller MD5filen för mig. Flera med det problemetbr

community.datormagazin.se: re: Prova Datormagazins Ubuntu-remix
Det här börjar påminna mig om den första riktiga bloggpost jag gjorde här på Redaktionsbloggen Underbar strulande teknik.br Åter igen tvingas vi att beklaga de nya tekniska problem som uppstått nu ska de vara lösta en gång för alla. Den mänskliga faktorn, och det faktum att vi på redaktionen inte hanterar våra egna DNSservrar, låg bakom detta nya tekniska missöde.br I skrivande stund har vi tekniken med oss och det är således möjligt att ladda ned ISOfilen igen. Vi tackar för ditt visade tålamod och önskar dig mycket nöje med Datormagazins Ubunturemix.br

Inga kommentarer: