måndag 23 juni 2008

Vad sägs? Fördelen med att bo högt

Svensk IT-blogg
Om du hade ett äpple på huvudet, skulle det aldrig rulla av (ja du skulle inte kunna röra dig på en halvtimme) om du såg det jag såg på exponerat.blogspot.com det var verkligen så att man ville börja gråta när man läste. Tror aldrig jag har blivit så förfärligt överaskad av det som noreply@blogger.com (Helena/Bildbloggerian) skriver, och endel av det är så fantastisk.

Men dock, noreply@blogger.com (Helena/Bildbloggerian) skriver helt klart vissa spännande grejer . Se här till exempel:
Varje kväll kan jag titta ut från övervåningen i vår lägenhet och njuta av himlens färger när solen går ner. Och varje kväll blir jag lika glad över att bo högt upp och kunna se ut över takåsar och träd och känna att kvällarna blir långa och ljusa när inga träd eller hus skymmer ljuset...Glad blir jag också över att ha fått utmärkelsen Kreativ Blogger, som figurerar i bloggosfären. Den som har gett mig det är Ninni som har den vackra och inspirerande bloggen Fotografia, med bilder från hennes nya hemland Brasilien. Tack Ninni Det är många andra bloggar som jag själv blir inspirerad av, men ingen nämnd ingen glömd... Uppdatering Och nu ser jag att även Anja med sin härliga trädgårdsblogg Anjas hill har gett mig den äran att få den här fina utmärkelsen. Vad glad jag blir tack du med Anja


Skulle väldigt gärna vilja veta vad du tycker om det ovan! Så kommentera gärna :)

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.heurling.com: Utmärkelse
Idag fick jag en riktigt trevlig överraskning Jag har nämligen fått utmärkelsen "Kreativ blogger" från Pysselprinsessan med snygga bloggen Pyssla mera Tusen tack för det Jag är så glad Här finns motiveringen.Ja, då är det väl meningen att jag ska skicka utmärkelsen vidare. Jag vill börja med att skicka den tillbaka till Pysselprinsessan, eftersom hennes blogg är en av mina absoluta favoriter, med en perfekt blandning av pysselprojekt, inredningstips och goda inspirerande ider.Jag skickar utmärkelsen vidare till Kattis med bloggen Kattis dagar. Varje gång man besöker hennes blogg möts man av nya vackra fotografier. Genomtänkta, välkomponerade motiv som man kan titta på länge. Tack, Kattis för fotoupplevelserna hos dig och för alla dina kommentarer hos mig

www.peterularsson.se: Hairspray, en mycket bra film!
Hejbr Jag har precis sett filmen HAIRSPRAY med bla. John Travolta i huvudrollen. br Det är en film som jag varmt kan rekommenderabr Bra musik, fina skådespelare, fin story och ett bra budskap.br Vilket ösbr Man blir upprymd och glad över att se den. Precis som en film skall vara, tycker jagbr Gå och se denbr Trevlig kvällbr Peterbr Läs även andra bloggares åsikter ...

gunnela.nu: Tack alla generösa bondeledare, som gav mig stöd (för det mesta)!
Är det tillåtet att vara lite stolt och rörd över att Agronomförbundet gett mig utmärkelsen Året agronom. Juryn uppskattade mitt engagemang under alla år för säkra livsmedel och svensk djuromsorg. Precis som Oscars vinnarna vill jag tacka min man och min son som gjort detta möjligt och för deras tålamod. Och sedan ett tack till ...

Inga kommentarer: