måndag 23 juni 2008

Nyligen bloggat: Fönster.

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på glasoklorid.blogspot.com var så sött att man ville hoppa av glädje. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt underbar,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, noreply@blogger.com (Glas och Klorid) skriver:
Skolan är över 100 år gammal


Klicka in dig på Fönster., säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Här är lite mer saker jag hittat

www.fastighetsmaklaren.nu: Fönster
Har precis beställt fönster till friggeboden. Det är inte lätt att veta vad man ska ha och dyrt är det också. Har beställt spröjsade fönster , ej öppningsbara samt enkelglas eftersom det bara ska vara till en friggebod. Är också på jakt efter fönster till uterummet. Där ska det vara mer skjutsektioner i både fönster ...

feeds.feedburner.com: Popup-fönster.
När Anna kommer in och tittar runt i min blogg, så öppnas det tydligen diverse popupfönster med reklambr Händer detta er andra också? Jag får inte upp popupeländet själv.br Jag har ingenting som helst med dessa reklamfönster att göra, och undrar om det verkligen kan vara lagligt av dende som ligger bakom detta ofog.br Är det olika fönster, ...SHARETHIS.addEntry title "Popupfönster.", url "httplokesson.seblogg?p105" ;

emmastenlund.tjejsajten.se: varför går alla de i skolan? i onödan?
gud vad jag är trött. Trött, på skolan. Har sagt förr att jag älskar skolan, och det gör jag självfallet fortfarande. Men vafan jag blir så lack, på ...

Inga kommentarer: