måndag 23 juni 2008

Underbar inlägg: Bilder från Skansen

Svensk IT-blogg
Såg ett inlägg på jarnoklorid.blogspot.com och det fick mig verkligen att trilla av stolen. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. noreply@blogger.com (Glas och Klorid) skriver massa spännande saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Bilder från Skansen, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

noreply@blogger.com (Glas och Klorid) skriver bland annat:
Mys och pys i djurens värld Å du....Klicka upp bilderna och kom närmare vet ja.


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Surfade runt och hittade även detta idag:

exponerat.blogspot.com: En skräcködla...?
En liten vän som jag hittade på Mauritius färgglad och vackerKlicka på bilderna för att förstora och titta närmare.Han eller hon var väldigt sugen på skalet efter en grillad banan...Vad tycker du om den lilla ödlan?Andra djur jag hittade på Mauritius finns i detta inläggAndra bloggar som skriver om ödlor, djur, foto, fotoblogg, bildblogg

www.roberthammar.se: Antonias födelsedagsfest
Min äldsta dotter fyllde 8 år i går och i dag firade vi hennes födelsedag. Firandet gjordes med Antonias klasskompisar från Helsinge Kyrkobys skola i Vanda. Här är några bilder från min dotters födelsedagsfirande. Bilderna är tagna inomhus och givetvis har jag använt blixt i alla bilderna. Blixten en Canon 580EX II var monterad på ...

exponerat.blogspot.com: En tulpanhälsning
En skön lördagkväll och god fortsättning på helgenönskar jag er alla med några av dagens tulpanbilderKlicka på bilderna för att förstora.Några andra varianter av bilderna finns här Kromeffekt Mosaik Plastfilm Andra bloggar om foto, bildblogg, blommor, tulpaner

Inga kommentarer: