måndag 23 juni 2008

Nyligen bloggat: Porsche

Svensk IT-blogg
Ok, det här jag läste i morse på www.trackstar.nu var så sött att man ville hoppa av glädje. Om man nånsin ska kunna gå vidare i detta livet, måste man läsa det här helt bäst,

Borde inte föra det vidare men jag bara måste! Hör här, www.trackstar.nu skriver:
Jag ska ärligt erkänna att jag inte är ngn royalist för fem öre, jag bryr mig verkligen inte om vårt kungahus alls, menbr Nu såg jag att vår prins Carl Philip börjat köra i Porsche Carrera cup, respekt till prinsen för det, visst det gick lite knaggligt på första tävlingen i helgen han surrade ett par ...


Klicka in dig på Porsche!, säg vad du tycker om det ovan, snälla!

Här är lite mer saker jag hittat

www.niccman.se: Porsche Design
Porsche Design har lanserat sin viat kollektion, och i sedvanlig stilrehet så ser det trevligt ut för ögat, och inkluderar alla accessoarer br br foto porsche design br

www.optimering.info: Vingar för pengarna till Porsche 911 Turbo Coupé
Porsche har utvecklat ett speciellt Aerokit för 911 Turbo Coup. Det innehåller bland annat en mer accentuerad läpp till frontspoilern och en helt ny motorhuv med större fast monterad vinge.br

tovan.se: Tvätt
Jag växer som människa. I vår familj är det nästan alltid prinsen som sköter logistiken, klädtvätt och diskmaskinstömning. Själv är jag expert på att köra vilse. Smutsa ner kläder och skita ner disk. Vanligtvis är det en bra fördelning av arbete. Men när prinsen jobbar borta i London, Stockholm, eller på något annat konstigt ...

Inga kommentarer: