måndag 23 juni 2008

Vad tycker du om "William kollar läget."?

Svensk IT-blogg
Jag läste en hel sjuk grej på glasoklorid.blogspot.com det var nästan så man hade lust att hoppa av glädje. Dom tror verkligen att dom vet något, och bara det är ju totalt underbar. Vad man är less på sådant. Men noreply@blogger.com (Glas och Klorid) skulle behöva få höra några fina synpunkter.

Tipsa er alla, med en egen åsikt, om William kollar läget., säg vad du tycker om det nedan, för katten!

noreply@blogger.com (Glas och Klorid) piper bland annat om:
Härligt med rast i skolan.


Åsikt tack?

Lite mer spännande saker:

www.barabilder.com: Apa som kollar in unge. roliga bilder
br roliga bilder.en apa som kollar lägetbr

blogginna.com: Sanningens ögonblick (;
Kollar på sanningens ögonblick just nu, gud vad läskigt det kan ju komma vilken fråga som helst, skulle aldrig kunna tänka mig vara med där. haha skulle ni ? Det har varit en skön dag idag, cyklade med Diana till skolan och de va skit kul ;D och skolan var också rolig. Vi fick i ...

naaatha.blogg.se: GE MIG EN KOPP TE
Herregud. Jag har inte fått i mig te idag så ni anar inte hur seg och trött jag är. Jag håller nästan på att somna på föreläsningen. Det är rast om ca en kvart så jag får fan gå till sleven här på universitetet och köpa mig något eller så kanske det blir coffee house by george. Underbart med massa cafer ;DVad hittar ni på nu? Är ni i skolanpå jobbet?

Inga kommentarer: