måndag 23 juni 2008

Nytt rekord: LinsBuS rosa

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på fotorutan.blogspot.com) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt fantastisk. Så se upp du kommer att helt visst att vilja hoppa av glädje när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på LinsBuS - rosa Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver noreply@blogger.com (♥ LottaM ♥):
httpbloggkartan.seregistrera14507lundbyLinsBuS är en fotoutmaning med nytt tema varje vecka. *Magnolian som blommar, med sina rosa blommor. Fotot taget i NewYork Washingtonpark.*Det ena rosa som finns i mitt lager av foton. Japansk körsbärs träd. från Washingtonpark i NY.*Denna vecka 21 är det ROSA.Här kan Du se fler och även deltaga. Tack för din röst Andra som bloggar med foto, linsbus, lottamJag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.sehttpbloggkartan.seregistrera14507lundby


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Lite mer spännande saker:

fotorutan.blogspot.com: LinsBuS - knapp
LinsBuS är en fotoutmaning med nytt tema varje vecka.Här finns ståndare och pistill men även knappVecka 22 knapp Fler foton hittar Du hos LinsBuS TACK för din röst Andra som bloggar med foto, linsbus, lottamJag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.se httpbloggkartan.seregistrera14507lundby

fotorutan.blogspot.com: LinsBuS - spegling
LinsBuS vecka 23 är spegling.Mitt bidrag är en spegling genom backspegelnFler bidrag kan Du se här och gå med oxå TACK för Din röstAndra som bloggar med foto, linsbus, lottam, speglingJag har placerat min blogg i Lundby på bloggkartan.se

exponerat.blogspot.com: Linsbus: Rosa
Rosa knoppar på äppelträdet.Jag är ju med i några olika fotoutmaningar och nu testar jag Linsbus,som jag sett figurera i flera av de bloggar jag läser, så jag tyckerdet var dags för mig att sälla mig till de andra linsbusarna.I Linsbus får man ett nytt tema varje vecka denna vecka är temat ROSA.Mycket mera rosa finns i mitt inlägg Rosablommigt i Kungsan.Andra som bloggat om Linsbus, foto, fotoutmaningar, äppelträd

Inga kommentarer: