måndag 23 juni 2008

Nytt rekord: Tack för svaren

Svensk IT-blogg
Under alla mina yrkesverksamma år har jag aldrig stött på någon sådant här ( obs det var på ewonsphotoshop.wordpress.com) . Man kan tro att personen i fråga "har alla tallrikarna i skåpet", men läs vidare gott folk. Det du kommer få se är fullständigt underbar. Så se upp du kommer att helt visst att vilja börja gråta när du ser.

Med risk för att bli en soffpotatis tipsar jag dig om gå in på Tack för svaren Säg gärna vad Du tycker om det hela!

Typ såhär skriver ewonsphotoshop.wordpress.com:
br Tack alla som svarat på mitt inlägg Tacksam för svar från igår. Nu tror jag att jag vet varför det inte kommenteras i den utsträckningen som man som bloggare kanske vill att det ska. Boven i det hela heter RSS Bov och bov, det beror väl på hur man ser det. På ett sätt är ...


Visst bli man nyfiken i en strut!?

Detta har andra skrivit:

feeds.feedburner.com: Blandade bilar 1 påse tack
Det känns som en mening som vill trilla ut ur munnen efter en vecka av trevliga bilar, för så känns det i alla fall.br Fick en fråga från en trevlig PR tjej på mässan Om du fick välja 10 favoriter, vilka skulle det då vara? jag hade väl ett hrm diplomatiskt svar eftersom det ligger i ...

feeds.feedburner.com: Tack för erbjudandet, men…
Hur gör jag nu med mitt lilla dilemma?br Börge Göte har erbjudit mig 1000 mot att jag länkar till hans blogg och skriver ett inlägg där jag positivt omtalar ett eller flera av inläggen på hans blogg.br Upptakten till det hela hittar ni i inlägget Man lär så länge man lever en bit ner på sidan.br Det finns ...SHARETHIS.addEntry title "Tack för erbjudandet, men", url "httplokesson.seblogg?p89" ;

tovan.se: Sommarkräksjuka
Tack för det, Norrland Kommentarer är överflödiga, läs i stället i mitt tidigare inlägg Kräka.br Överlevnadstips; buljong.br

Inga kommentarer: