onsdag 25 juni 2008

Hittat på nätet: Shopping med Sis

Svensk IT-blogg
När jag satt i soffan hemma såg jag en grej på shieva.wordpress.com gissa om jag höll på att trilla av stolen! Vissa saker som står där är ju helt söt, och ni kommer garanterat vilja gå omkring i cirklar när ni ser det här. Ordspråket som säger "Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen" vet sin plats i universum.

Måste bara tipsa om det här Shopping med Sis!, om du tycker som jag skriv något om nedan!

Lite av det som shieva.wordpress.com skriver:
Kom precis hem från stan.. Har vart ute hela dagen o gått på ikea osv osv.. Va i alla fall på mique och handlade ett roligt spel som heter våghals.. det är typ sanning eller konsekvens med frågor på kort.. Typ såna här frågor Saaning Vilken är din teknik för att undvika plums i ...


Svårt att inte ha en åsikt, eller hur?

Detta har andra skrivit:

ewonsphotoshop.wordpress.com: Tack för svaren
br Tack alla som svarat på mitt inlägg Tacksam för svar från igår. Nu tror jag att jag vet varför det inte kommenteras i den utsträckningen som man som bloggare kanske vill att det ska. Boven i det hela heter RSS Bov och bov, det beror väl på hur man ser det. På ett sätt är ...

blogg.expressen.se: Skrivandets makt
Igår var jag i Västerås hela dagen och bandade nyhetsmorgon, hängde på mitt älskade Pigga Barncenter och försökte hinna skriva alla mina artiklar som ska till mina tidningar... JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ATT SKRIVA Det är ett sådant fantastiskt sätt att uttrycka sig och mitt hjärta voltar nästan när jag inser hur många som faktiskt läser.Igår hittade jag mig själv i tidiningen Leva och i Vi föräldrar... roligt *skratt* Det är alltid lija överraskande när man är överallt. br Imorgon lanserar jag och Västerås tidning min nya tjänst där alla ni Västeråsare får skicka in era recept till mig, för att sedan få tillbaka dem omgjorda på ett hälsosammare vis. Läs mer på ReceptkollMin Fråga Zarahgrej på Eskilstuna Kuriren, Familjeliv m.fl. är sååå rolig. Det bara rasar in frågor. Sen kommer ju alla frågor från mina andra kanaler 28 sajter *skratt*Vet ni vad jag har börjat äta eller dricka kanske man skulle säga? Min homeopat har gett mig lglutamin som smakar nästintill lika illa som alla örter. br Lglutamin är en aminosyra som produceras och förekommer i stora mängder i kroppen. Vanligtvis så täcks ditt behov av kroppens egna producering, men om du är sjuk, genomgår "inre stress" , svälter eller har problem med upptag eller matspjälkning, så kan brister uppstå. Glutaminet ger bränsle till cellerna och kanon om du har brännskador, är sjuk, eller behöver hjälp med mag och tarmsjukdomar. Så nu hoppas jag på attt blir frisk som en nötkärnaNu ska jag ut på en kvälspromenad och sedan ska jag skriva vidare.Massor med kramar från en härligt inspirerad Zarah

blogg.expressen.se: Världens dåligaste på att sova!
Godnatt kära nattugglorVARFÖR???, är jag så himla pigg jämt?br Att komma i säng är inte min bästa egenskap precis. Alla frågar jämt om jag är kvällstrött eller morgontrött... och jag svarar med ett skratt Jag är inte trött någon gång och jag älskar att vara vaken superlänge och vaknar alltid långt innan klockan. Jag älskar livet så mycket och sätter värde på varenda vaken minutI morse vaknade jag lika pigg som vanligt och städade, tvättade och skrålade schalagers som aldrig förr. Först jobbade jag med alla mina artiklar och sen ringde lilla Josefine och vi pratade bort halva förmiddagen.På eftermiddagenvar jag på Bromma träningscenter och signerade min bok. Ush, vad jagkänner mig malplacerad när jag ska sälja boken. Det är inte riktigt min grej... Jag skulle hellre använda min tid till att föreläsa på en skola, förskola eller till att leka med alla småttingar.Jag, Josefine och Pierre träffades på favoritfiket på klarabergsg. Bolero och hade ett par vänskapstimmar. Pierre skulle med tåget till Göteborg men vi hann äta en hälsotallrik.Idag var tredje dagen i rad som jag och Josefine åt på Bolero och vi lär nog äta där imorgon också.De har tydligenLatinoLounge på kvällarna, så jag tänkte gå dit och hänga lite någon dag närjag har några timmar över Kanske 2010*skratt*När jag väl kom hem vid niotiden, så skulle jag och Per jobba.Min nya idär klockren och kommer med all säkerhetatt hjälpa Sveriges småttingar ännu mer.Jag har svarat på frågor via kostkoll i flera års tid och idag är det ca 100 frågor per dag som droppar in. Fr.o.m. idag så kanävende som är gravida och ammande ställa kostnadsfria frågor till mig via hemsidan. Jag hoppasatt det kan hjälpa barnen att må toppen redan i mammans mageHela kvällen har gått åttill att uppdatera hemsidorna och lägga in all information och frågorsvar om kost och motion för gravida, ammandeoch barn. Så är det när man är envis och ska göra allting självMen nu är klockan 1.45 och jag MÅSTE sova, även om jag inte villImorgon händer det grejer, så förbered er på action. Fortsättning följer...Kram och söta drömmarEn superpigg Tingeling

Inga kommentarer: