måndag 23 juni 2008

Sanslöst söt! Kolla: Torsdaaaaag

Svensk IT-blogg
Kära bloggare och andra läsare, kolla in blogginna.com innehållet där fick ialla fall mig att börja hoppa av glädje. Mycket av det är ju SÅ söt, men man ska inte avfärda allt på nätet. blogginna.com skriver ett och annat underbara.

Om jag får (klart jag får hihi) så vill jag tipsa er om de här Torsdaaaaag. Ta ändan ur vagnen och säg vad du tycker om det som står här nedan.

blogginna.com skriver på detta viset:
Heeej Läsarebr br Hur är läget med er? Med mig är allt toppen, och idag är det en speciell dag faktiskt Gissa varför Min äldsta syrra fyller 31år GRATTIS Säger jag, hoppashon läser Annars har det kommer detbli en väldigt stressig dag Vid kvart i 4ska jag möta Veronika för att visa henne vart ...


Man kan ju bara hoppas på att bli svept av molnen...Tyck till om det här mina vänner!

Surfade runt och hittade även detta idag:

www.metrobloggen.se: Grattis!
Min syrra fyller 20 år idag.. har fortfarande lite drygt 2 min kvar innan födelsedagen är över Speciell dag, eftersom det är skottdag....

crewlady.blogg.se: Veckans grattis v. 14
Denna vecka säger jag grattis till 2 personer i min närhet. I går som ett aprilskämt fyllde min morbror Kent år och idag fyller min söta farfar år.. Har prescis varit där och ätit lite god smörgåstårta.. Ett stort grattis till er

www.heurling.com: Tårtkalas och fullt upp
Idag är det en person som är mycket speciell för mig som fyller år. Igår firades det med trevligt tårtkalas. Jag hoppas att du har en riktigt bra dag idag Grattis TDen här veckan kommer jag ha fullt upp. Jag ska jobba nästan hela veckan, och så har jag inlämningsuppgifter att jobba på. Så om det blir lite glest mellan inläggen den här veckan så vet ni vad det beror på. Ha en bra dag

Inga kommentarer: