måndag 23 juni 2008

Sånt underbar inlägg: Ensam på bron

Såg ett inlägg på blogobananas.blogspot.com och det fick mig verkligen att hoppa av glädje. Vissa saker var så underbar, men kan hålla med om endel av det. noreply@blogger.com (Blogobananas) skriver massa snygg saker.

Trots det vill jag passa på att tipsa er om Ensam på bron, skriv gärna och berätta om ni håller med mig i kommentarerna här nedan!

noreply@blogger.com (Blogobananas) skriver bland annat:
Nu är SM igång också


Visst kan man kan man tänka och tycka i evighet om detta?

Här är lite mer saker jag hittat

cathrinelevan.blogspot.com: Ensam med sig själv
Ibland tar rädslan över.Ibland känner man sig ensam,trots att man inte är det.För egentligen är man ensam,i sig själv, med sig själv.Ensam med sina tankar,ensam med sina känslor.Ensam med sina rädslor.Man kan försöka förklara,de kan försöka förstå.Men i slutändan är man ändå ensam.I slutändan har man bara sig själv.Så om man förlorar sig själv för någon annan,vad har man då kvar?Om man inte ens har sig själv,då är man verkligen ensam.Jag kunde inte sova än..

jasmines.tjejsajten.se: ENSAM ÄR MAN INGENTING.
OLYCKLIG KÄRLEK ÄR SOM LIVET I EN GLASSLÅDA.ENSAMT,INSTÄNGT OCH ISKALLT.MEN ENSAM VILL MAN JU INTE HELLER VARA... DET BÄSTA ÄR NOG ATTGLÖMMA ALL...

www.metrobloggen.se: Tillsammans är man mindre ensam
Ensam är stark står det på anslaget som någon har tejpat upp på skåpdörren. Jag tar upp min penna och klottrar dit qu...

Inga kommentarer: