lördag 28 juni 2008

Hittat på nätet: Diablo III

Svensk IT-blogg
När jag satt i soffan hemma såg jag en grej på aekenstam.blogg.se gissa om jag höll på att trilla av stolen! Vissa saker som står där är ju helt trevlig, och ni kommer garanterat vilja sura resten av dagen när ni ser det här. Ordspråket som säger "Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen" vet sin plats i universum.

Måste bara tipsa om det här Diablo III!, om du tycker som jag skriv något om nedan!

Lite av det som aekenstam.blogg.se skriver:
Såg precis att spelet Blizzard skulle presentera idag är Diablo III Fan vad najs, ge mig spelet nu Minns nu den tid då jag och lillebrorsan tävlade om vem som kunde klara av Diablo II snabbast, det var minnen . Hade dem presenterad Warcraft 4 så hade det också varit helt okej, men Diablo III, det är mer efterlängtatMedan man installerar Vista SP1 på Robins dator vilket kommer ta tid, blir det nog några matcher TF2 under tiden.


Svårt att inte ha en åsikt, eller hur?

Surfade runt och hittade även detta idag:

al-hamatzav.org: Palestinsk opinionsundersökning - Abbas upp, Haniye ner
Lästeen artikel påynet och tänkte att det här är ju intressant, trots samma reservationer som mot israeliska opinionsundersökningar. Abbas tar poäng mot Haniye och skulle enligt opinionsundersökningen vinna ett presidentval idag med några procent, medan Marwan Barghouti som bekant i israeliskt fängelse skulle sopa mattan medHaniye och få 27 fler röster om han kunde ställa ...

terese.wordpress.com: Stackars Jan Huokko
Jag kan tänka mig att han tycker det känns som hela hans liv har raserat, det skulle jag känna i alla fall om jag hade varit i den här hockeyspelarens sits. Iofs så skulle jag heller aldrig filma mina sexakter med en mobiltelefon som han tydligen hade gjort. Mobilen hamnade i fel händer, den stals ...

themartianjews.blogspot.com: Jesus på cykel
Långt innan Metropolisen och Ljusets Härskarinna träffades hade hon en speciell vision. I den kunde hon se hur hennes blivande man skulle cykla jorden runt med Jesus. Nu tycker hon mest att det hela låter konstigt. Metropolisen vill dock inte avfärda tanken. "Låt oss bara vänta tills Kristus träder fram." säger han. Att cykla jorden runt låter som ett mångårigt projekt i ett lugnt tempo.br I samband med denna vision kunde hon också se en stav som skulle komma att få betydelse. När Metropolisen hör detta kommer han genast att tänka på Järnstaven som ligger honom varmt om hjärtat.Jippo

Inga kommentarer: